פרופ' חצרוני על סילמן: "אני לא מאמין בדיור חינם לפרזיטים"

פרופ' אמיר חצרוני מהמרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, המשיך להתבטא אתמול באופן שנוי במחלוקת באשר להצתה העצמית של משה סילמן: "לא מתרגש; אנו במלחמת מעמדות בין העובדים לפרזיטים"

פרופ' אמיר חצרוני ממשיך להתבטא באופן שנוי במחלוקת באשר למעשיו של משה סילמן, שהצית את עצמו במהלך הפגנות המחאה החברתית בשבת בערב. "אני לא מתרגש מההצתה העצמית של משה סלימן", אמר אתמול (א') חצרוני במהלך שיחה בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10.

"אנו במלחמת מעמדות - בדיוק כמו שזה נשמע - בין מעמד הפריזיטים לבין המעמד שעובד ומממן את הפרזיטים. במקרה של סילמן, אני לא מאמין בדיור חינם שיינתן לפרזיטים שלא עובדים", הוסיף חצרוני, המכהן כפרופסור במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, וכן מתבטא תדיר בתקשורת הישראלית.

אין זו ההתבטאות הראשונה של חצרוני בנושא. האחרון כתב אתמול במהלך היום בתגובה בפייסבוק לפוסט בנושא הצתתו של סילמן, כי "אין לי מושג אם יש או אין ממש בדבריו. עצם ההצתה לא עושה עלי רושם. ייתכן אפילו שנפטרנו בזול מפרזיט. אני, כמובן, מאחל לו בריאות שלמה".

"פירומנים הפסיקו לעשות עלי רושם מאז ל"ג בעומר התשמ"ג", הוסיף חצרוני בתגובה נוספת, וכאשר שאלו גולשים אחרים בפייסבוק אם אכן מדובר בחצרוני, "המרצה ממכללת אריאל", השיב בחיוב, וציין: "אכן, מודה בהיותי חצרוני".

"ולגופם של דברים - בראייה גלובלית, אנשים מסוגו מוסיפים מעט מאוד לכלכלה הישראלית, שאני חלק ממנה", סיכם. "נכון, יש חן בידורי מסוים במדורות, אבל כשלוקחים בחשבון את העלות של כיבוי האש - יוצא שכרנו בהפסדנו".