במקסים גרופ מאמינים בפלוריסטם: תזנק בכ-150% ל-8 ד'

בבית ההשקעות טוענים כי לחברה מוצר ייחודי ו-SWOT חזק ומאמינים כי היא תמשיך להתקדם בניסויים שהיא מבצעת ותכניס את המוצר שהיא משווקת לשוק ב-2016

בבית ההשקעות מקסים גרופ יוצאים היום (ד') בתחזית אופטימית במיוחד על מניית הביוטק הדואלית פלוריסטם , ומעניקים לה המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 8 דולרים. קרי, פרמיה של יותר מ-151% על מחיר הסגירה שלה אמש.

בבית ההשקעות טוענים כי לחברה מוצר ייחודי ו-SWOT חזק (מונח אסטרטגי שמשמעו: חוזק,חולשה, הזדמנויות ואיומים). בנוסף, בבית ההשקעות מאמינים כי החברה תמשיך להתקדם בניסויים שהיא מבצעת (phase II) בתרופה שהיא מפתחת נגד מחלות זיהומיות ודלקות.

במקסים גרופ מציינים כי פלוריסטים הכריזה מוקדם יותר החודש על התחלתו של ניסוי קליני (phase II) שבו ישתתפו לכל היותר כ-150 משתתפים. כמו כן מציינים לטובה את השיתוף פעולה שיצרה פלוריסטם עם חברת יונייטד טראפואטיקס.

בבית ההשקעות מבססים את ההערכה שלהם, על כך שפלוריסטם תכניס את התרופה שהיא מייצרת לשוק רק בשנת 2016 וכי היא תצלח את הניסויים העתידיים שהיא תבצע. לכן, במקסים גרופ מעניקים לה מחיר יעד ל-12 החודשים הבאים של 8 דולרים והמלצת קנייה.