אלוט: עלייה של 43% בהכנסות; רוכשת את חברת אוברסי

הנכסות החברה ברבעון השני של השנה עמדו על 26.4 מיליון דולר ■ הרווח ברבעון הסתכם ב-5 מיליון דולר ■ החברה בנוסף הודיעה על רכישת אוברסי תמורת 21 מיליון דולר

חברת התקשורת אלוט פרסמה הבוקר (ג') את דוחותיה לרבעון השני של השנה ובנוסף הודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית אוברסי תמורת עד 21 מיליון דולר. חברת אלוט דיווחה על עלייה של 43% בהכנסות החברה ברבעון השני של השנה ל-26.4 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה רווח של 5 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP שמהווים רווח של 0.15 דולר למנייה. מדובר על עלייה של 83% ברווח לעומת הרבעון המקביל אשתקד. על בסיס GAAP הרווח של החברה עומד על 2.7 מיליון דולר שהם רווח של 0.08 דולר למנייה.

"אלוט ממשיכה להציג ביצועים טובים וצמיחה יציבה בהכנסות במהלך הרבעון השני", אמר רמי הדר, נשיא ומנכ"ל החברה. "הדרישה לפתרונות שמניבים הכנסות כמו שאנחנו מספקים באמצעות המוצרים שלנו ממשיכה לגדול ככל שהיקף תעבורת המידע בעולם ממשיכה לגדול. עם הרכישה של חברת אוברסי אנחנו מציעים כעת את הפתרון הטוב ביותר בתעשייה עבור הזרמת וידאו ברשת".

כאמור, יחד עם פרסום הדוחות של הרבעון השני, הכריזה חברת אלוט על רכישת הסטארט-אפ הישראלי אוברסי, שמתמחה במתן פתרונות להעברת תוכן, בסכום שיגיע עד ל-21 מיליון דולר. על-פי מתווה העסקה תשלם אלוט לחברה 16 מיליון דולר, בנוסף תשלם החברה עד 5 מיליון דולר נוספים בהתאם לביצועי אוברסי בשנת 2012.

השלמת העסקה תלוי בעמידה במספר תנאים מצד חברת אוברסי והיא צפויה להיות מושלמת ברבעון הנוכחי. באלוט מעריכים שרכישת אוברסי תכניס לחברה כ-2 מיליון דולר ברבעון, אך מנגד עלויות התפעול צפויות לגדול ב-2 מיליון דולר ברבעון מה שעלול לפגוע ברווח למנייה בכ-0.02 דולר ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית.

"עם ההצטרפות שלנו לאלוט אנחנו נוכלת לקדם עוד יותר את החזון המשותף שלנו בצורה יותר אפקטיבית", אמר דוויד טולב, מנכ"ל חברת אוברסי. "למרות שאנחנו רואים משיכה יותר גדולה עבור הפתרונות שאנחנו מציעים, אני חושב ששילוב הטכנולוגיה שלנו עם הטכנולוגיה של חברת אלוט תאיץ את קצב החדירה שלנו לשוק על ידי מתן פתרונות טובים וחזקים".