הראל פיננסים: הזמן לקנות את מניות הגז; אבנר המומלצת

האנליסט אלעד קראוס מעלה המלצתו לסקטור הגז ל"משקל יתר" ■ מצמיד לקבוצת דלק מחיר יעד של 880 שקל ■ קראוס: 2 מהלכים צפויים לתמוך בסקטור - כניסת שותף ל"לוויתן" ותחילת הזרמת הגז ממאגר "תמר" ■ מי עוד במומלצות?

הראל פיננסים מנפקים היום (א') סקירה שורית על סקטור הגז הישראלי. תחת הכותרת "חברות הגז - הגיע הזמן לקנות" מעדכן האנליסט אלעד קראוס את המלצתו לסקטור ל"משקל יתר", וזאת על רקע שווי המניות שאינו מגלם את פוטנציאל המאגרים.

בשורה התחתונה, מעריך קראוס כי אבנר היא המניה המומלצת בסקטור כיוון שיש לה את "יחס הסיכון-סיכוי הטוב ביותר מבין המניות בענף", ומעניק לה המלצת "קנייה" במחיר יעד של 2.46 שקלים, פרמיה של 24% על מחיר השוק.

לקבוצת דלק מעניק קראוס המלצת "קנייה" במחיר יעד של 880 שקל, לישראמקו המלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 54 אגורות, לדלק קידוחים המלצת "קנייה" במחיר יעד של 13.53 שקל ולרציו המלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 37 אגורות.

קראוס מעריך כי 2 מהלכים משמעותיים צפויים להבשיל בשנה הקרובה ולתמוך בסקטור. הראשון, כניסת שותף ל"לוויתן", אשר עשויה להציף שווי לשותפויות ולתת קריאת כיוון להמשך חיפושי הגז. השני, ההגעה הצפויה של הגז מ"תמר" ב-2013, הזרמה אשר צפויה להוריד את רמת הסיכון בצורה משמעותית ובעקבותיה של שיעורי ההיוון של "תמר".