"מפלצת האופציות" חשפה: סנטימנט שורי במניות האנרגיה

מערכות המסחר של חברת OptionMonster’s, גילתה כי משקיעים רכשו כמות גדולה של אופציות קול ספטמבר 16 ו-17 על מניית האנרגיה Nabors Industries

אנליסטים רבים מציינים כי תנועת המסחר באופציות על המניות מגלה כי המשקיעים שוריים על חברות האנרגיה בשבועות האחרונים.

מניית האנרגיה Nabors Industries זינקה אמש ב-3.02% וננעלה בשער של 15.69 דולר. מומחים מציינים כי המסחר לווה במחזורים גבוהים ושבר את טווח המחירים שבו נסחרה מניית החברה ב-3 החודשים האחרונים - 12.5-15 דולר. במלים אחרות, המנייה יצרה שיא חדש, עניין שמעיד, מבחינה טכנית, על סימן שורי מובהק.

מערכות המסחר של חברת OptionMonster’s, המתמחה במסחר באופציות ומזהה תנועות חריגות בשוק הנגזרים, גילתה כי משקיעים רכשו כמות של 3,683 אופציות קול ספטמבר 17 על מניית האנרגיה, בטווח מחירים של 23-38 סנט למניה. החברה מציינת כי הייתה רכישה גדולה של אופציות קול 16 לספטמבר.

מומחים מציינים כי אופציות הקול הללו "נעולות" במחיר שבו המשיקיעם חייבים לשלם כדי לרכוש את המניות. המשקיעים יכולים ליצור מינוף גדול אם המניה תיכנס לראלי, אך האופציות שברשותם יהיו חסרות ערך במקרה שהמניה לא תזנק.

עדות נוספת לסנטימנט השורי במניית האנרגיה ניתן למצוא גם במחזורי המסחר של האופציות על אותה מניה ששולשו בימים האחרונים, לעומת מחזור המסחר היומי הממוצע שלהן. בנוסף, המשקיעים רכשו יותר אופציות קול מאשר אופציות פוט, כאשר היחס עמד על 5 ל-1.