ההמלצות החמות: 5 מניות ביוטק שעשויות לזנק בקרוב

באתר הכלכלי הפופולרי "Stock Pickr" בחרו עבורכם 5 מניות המשתייכות לסקטור הביוטק, נסחרות מתחת ל-10 דולר למניה ועשויות לזנק בקרוב

מניות שמבצעות תנועות גדולות, מטה או מעלה, נחשבות לאטרקטיביות במיוחד עבור המשקיעים לטווח הבינוני, משום שהם מחפשים "לקפוץ למים העמוקים" ולנסות לתפוס חלק מהתנודתיות הגדולה שאותן מניות מציעות. מומחים רבים מציינים כי מניה שיורדת או עולה בחדות מעידה על כך שהסקטור אליו היא משתייכת הופך להיות אטרקטיבי. כמו כן, אותן מניות עשויות להמשיך את המגמה ולעשות תנועה גדולה מעלה או מטה.

באתר הכלכלי הפופולרי "Stock Pickr" בחרו עבורכם 5 מניות המשתייכות לסקטור הביוטק, נסחרות מתחת ל-10 דולר למניה ועשויות לזנק בקרוב, לאור התנועות שהן ביצעו בימים האחרונים.

1. Sunesis Pharmaceuticals (סימול: SNSS) - חברת ביומד העוסקת בפיתוח של מוצרים אונקולוגיים לטיפולים בסוגים שונים של סרטן. בימים האחרונים זינקה המניה בכ-6% לרמה של 3.1 דולרים ולוותה בזינוק במחזורי המסחר ל-364 אלף, לעומת מחזור מסחר ממוצע של 298 אלף מניות.

2. Cytori Therapeutics (סימול: CYTX) - מפתחת ומשווקת מוצרים רפואיים. מניית החברה זינקה בימים האחרונים ב-6.8% לרמה של 2.89 דולרים

3. GTX ( סימול: GTXI) - מפתחת מולקלות מיוחדות לטיפול בסרטן. מניית החברה עלתה ב-4.9% ל-3.61 דולרים ומחזור המחסר שלה זינק ל-73 אלף מניות. באתר מציינים כי במקרה שהיא תחצה את רמת ההתנגדות שלה ב-3.83 דולרים, היא עשויה לבחון את רמת ההתנגדות הבאה ברמת 4.07 דולרים, קרי זינוק של כ-12%.

4. Arena Pharmaceuticals (סימול: ARNA) - חברת ביומד הנמצאת בשלבי התפתחות. הניסויים הקלינים המוצלחים האחרונים שביצעה החברה במוצרים שהיא מפתחת הזניקו את המניה בכ-12% לרמה של 8.1 דולרים תוך שהיא פורצת את רמת ההתנגדות שלה ב-7.09 דולרים במחזורים יחסית גבוהים. באתר מציינים כי רמת ההתנגדות הבאה של המניה היא ב-10.19 דולרים, קרי אפסייד של 25%.

5. Amicus Therapeutics (סימול: FOLD) מניית ביוטק נוספת שזינקה ב-3.7% לרמה של 5.31 דולרים תוך שהיא שוברת את רמת ההתנגדות שלה ב-5.3 דולרים. לכן, במקרה שהיא תשבור את הממוצע הנע של ה-3 חודשים האחרונים, ברמה של 5.42 דולרים במחזורי מסחר של יותר מ-265 אלף מניות אז היא עשויה לבחון את רמת ההתנגדות הבאה ב-6.89 דולרים, קרי פרימיום של כ-29%.