מצאה תחתית? IBI מעלה המלצתו לפרטנר ל"קנייה"

פרטנר פרסמה אתמול דוחות - וזינקה לאחר נפילה של עשרות אחוזים מתחילת השנה ■ סמנכ"ל המחקר אורי ליכט: "פרטנר פרסמה דוח סביר בהחלט בהתחשב במצב העגום של שוק הסלולר בישראל" ■ מדגיש: ההשקעה - לטווח ארוך

סנונית ראשונה: לאחר צניחה של עשרות אחוזים מתחילת השנה, משנה היום (ד') בית ההשקעות IBI את המלצתו למניית פרטנר מ"נייטרלי" ל"קנייה" ומוריד את מחיר היעד שלו ל-20 שקל, פרמיה של 40% על מחיר הבסיס הבוקר בבורסה באחד-העם. סמנכ"ל המחקר אורי ליכט כותב כי "הגענו למחיר יעד של 20 שקל למניה שמשקף אפסייד משמעותי לאחר תקופה ארוכה בהמלצת 'נייטרלי'".

ליכט מדגיש כי השקעה בפרטנר מתאימה בעיקר למשקיעים ארוכי טווח כיוון ש"הזעזועים בענף עדיין לא מאחורינו".

ליכט מעריך כעת כי בהשקעה בחברה טמון כעת יותר סיכוי מסיכון. אתמול, נזכיר, פרסמה החברה את דוחות הרבעון השני - וזינקה בעקבותיהם. ליכט מסביר היום כי פרטנר פרסמה דוח סביר בהחלט בהתחשב במצב העגום של שוק הסלולר בישראל.

"החברה מצליחה לשמור על יציבות בהכנסה הממוצעת למשתמש, ממשיכה להתייעל ומצליחה לשפר את תזרים המזומנים. מנגד, ברור לכל שהרבעון הקרוב אינו מייצג. את התחרות והשפעותיה נתחיל להרגיש ביתר שאת ברבעונים הקרובים, אז תציג פרטנר אובדן מנויים משמעותי יותר ותתקשה לשמור על הכנסה ממוצעת למשתמש ברמה של 101 שקל למנוי כפי שעשתה הרבעון", כותב ליכט.

אתמול דיווחה פרטנר על צניחה של 41% ברווח הנקי ל-120 מיליון שקל, לאחר שאיבדה 49 אלף מנויי סלולר במהלך הרבעון השני. עם זאת, החברה הודיעה כי תחלק דיבידנד בהיקף של 160 מיליון שקל.