שחמט לקיץ: צפו בשילובי שחור לבן - אלגנטיות במיטבה

לצד הצבעים החזקים שמשתלטים על בגדי הקיץ, בולטים העונה גם שילובים של שחור ולבן, ששבים ומוכיחים כי המינימליזם הנקי יוצר אלגנטיות מהודרת

אף שצבעים חזקים הם הלחם והחמאה של בגדי הקיץ, העונה בולטים גם שילובים של שחור ולבן בגרסתם הקיצית. אם יש צבע שבכוחו להדגיש יותר מכל את הגוון הלבן הבהיר הרי הוא השחור, והשילוב הקלאסי נותר גם בגרסתו הקיצית סמל לאלגנטיות.

על אף ששחור ולבן חיים היטב בסביבה גיאומטרית, ולרוב משמשים בעולם העיצוב כאשליות אופטיות בעזרת תעתועים גראפיים, אפשר ליצור בעזרתם גם אפקטים אחרים, לא פחות אופנתיים. קולקציות הבגדים והאביזרים העונה, נעות על הגבול שבין האלגנטיות לספורטיביות ומוכיחות ששילובים של שחור ולבן יכולים להיראות פחות רשמיים ויותר קלילים. על הרקע הזה, הצבעוניות המונוכרומטית נראית שיקית מתמיד ומעניקה טוויסט אורבני וכייפי לאלגנטיות מהוקצעת, שמפגינה נוכחות דרמטית ומשווקת פיתוי שיהיה קשה לעמוד בו. במקביל, צבעוניות של שחור לבן משתלבת היטב עם הסגנון המחויט, המוכיח שדווקא בלי להגזים בפרטים, המינימליזם הנקי יוצר שיק מהודר.

כך, שמלות מחויטות בשילובים קלאסיים של שחור ולבן הפכו את הבגדים לנשיים ולרכים, עם קריצה לימים ההדורים של פעם. על הרקע הזה, בולטת במיוחד הקיץ הקולקציה שעיצב ג'ורג'יו ארמאני, בקו ישר ומרוסן, שנראית כאילו נלקחה מתוך סרט ישן ונצבעה במודרניות של שחור ולבן.

האגדה מספרת שכיוון שמדובר בצבעים נייטראליים, אפשר ללבוש איתם כל צבע. אך כאן בדיוק צריך להיזהר: למרות שכל אחד מהם בנפרד יכול להתאים לצבעים רבים אחרים, השילוב של שניהם יחד מגביל, שכן כל אחד מהם קיצוני לכיוון אחר. אם כבר להוסיף צבע נוסף, כדאי שיהיה בעל אישיות לא פחות דומיננטית מהם, כמו אדום למשל. החיים בשחור ולבן.