תמשיכו להרוויח מהעליות

סביר כי גם השנה חג סוכות יעשה טוב לבורסה בתל אביב ■ גם בוול סטריט הירוק הוא דומיננטי והשיא ההיסטורי בטווח הנראה לעין

בדרך כלל חג סוכות מיטיב עם הבורסה של תל אביב. סביר להניח שגם השנה כך יהיה. לפחות על פי הגרפים, אין סיבה שלא. תל אביב 25 עלה כצפוי מעל 1,125, נתמך מעל הרמה הזו ובכך הוגדרה מגמת עליה לטווח הבינוני-ארוך. 1,125 היא רמת תמיכה חשובה עכשיו ומהלך מתחת ל-1,125 יחייב נקיטת פעולת הגנה. רמות המבחן הבאות לעליה הן 1,150 ו-1,180. סביר שנראה את תל אביב 25 מעליהן בעתיד הנראה לעין וכל פריצה של רמת מבחן כזו תיחשב אישור להמשך עליה. מכיוון שבשל החגים הטור הבא יתפרסם ב-14.10, יש לנו הרבה זמן לתת למגמת העליה להתפתח. מעניין איפה נפגש את תל אביב 25 ב-14 לאוקטובר...

בוול סטריט הצבע הירוק ממשיך להיות דומיננטי. השבוע קבלנו ירוק בהיר, התייצבות אחרי הקפיצה של השבוע שעבר. מגמת העליה תקפה והיעדים של ה-S&P500 נשארו 1,500 לטווח הקרוב (האמת שהוא כבר די קרוב לשם אז רק המספר נראה מרגש) והשיא ההיסטורי, גם הוא בטווח הנראה לעין.

מי הן הקופצות?

ישנם קוראים שכבר ניצלו את ההזדמנויות שציינו כאן ללכת על מניות בעלות פוטנציאל טכני לעליה בתקופות טובות במיוחד. מדובר במניות של חברות בגודל בינוני ומטה, עם שער אופטי נמוך ושנמצאות בשליש הראשון של מגמת עליה צפויה. אלו הן מניות שפרצו ממוצעים נעים ו/או אזור התנגדות והתחילו לטפס. אחת מהן מימשנו ביום שישי בתיק קניון המניות. נכון, מדובר ב-KBH. שימו לב לזינוק המדהים שהיא נתנה אחרי שפרצה את ההתנגדות ב-9 דולר. ביום שישי היא נתנה קפיצה טובה במיוחד וניצלנו אותה למימוש. אנחנו מנסים לדחוף עוד מניות שפרצו או שעומדות לפני פריצה לתיק הקניון. עושים זאת עם חברות קטנות וגם עם גדולות. למשל, מיקרוסופט/MSFT. משחק סולידי עם פוטנציאל. המניה אמורה לעלות 10 אחוזים ויותר די מהר.

עוד רעיונות? בסולידי יש לכם את יצרנית המסכים GLW. פרצה את הממוצע הנע ל-200 יום. וגם MOS אמורה לעשות מהלך למרות שערה האופטי הגבוה יחסית. ושימו לב גם ל-STM שחזרה ביום שישי לתיק הקניון. פרצה את רמת ה-6 דולר, עלתה לכיוון 7, ירדה, נתמכה ב-6 ועכשיו אפשר לקחת אותה לסיבוב נוסף. גמר חתימה טובה.

זיו סגל, שותף-מייסד ואסטרטג השקעות ראשי בחברת Green Ocean. MBA, MTA, NLP Master Practitioner. אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.