הפגנה אלימה של עובדי "מעריב" מול משרדי הכשרת היישוב

ההפגנה כוללת עימותים אלימים בין שוטרים לחלק מעובדי "מעריב" המנסים לפרוץ למשרדי החברה ■ בהפגנה נוכחים גם אנשי תקשורת כגון עופר שלח וקרן נויבך

עובדי "מעריב" ממשיכים להפגין במחאה על מצבו העגום של העיתון ובעיקר במחאה על המצב אליו נקלעו קופות הפיצויים של העובדים, בהן חסרים כספים רבים.

היום (ב') מפגינים חלק מהעובדים ליד משרדי חברת הכשרת היישוב. ההפגנה כוללת עימותים אלימים בין כוחות משטרה לחלק מעובדי "מעריב" המפגינים במקום. חלקם צעקו, בין השאר, "נמרודי הגנב - רד למטה", ומחו על המחסור בכספים בקרנות הפנסיה והפיצויים של העובדים.

בהפגנה נכחו גם אנשי תקשורת בולטים כגון עופר שלח וקרן נויבך.

אתמול (א') החליט ועד עיתונאי "מעריב" לדחות את השבתת העיתון שתוכננה להיום, בעקבות בקשת הנאמנים שמונה בשעות הצהריים על-ידי בית המשפט. כמה שעות בלבד לאחר החלטת השופטת אלשיך על מינויים של עורכי הדין שלמה נס וירון ארבל לנאמנים, קיימו השניים פגישה עם ועד העובדים של "מעריב".

יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ כרמל שאמה-הכהן, הודיע כי ועדת הכלכלה תתכנס ביום חמישי הקרוב לדון בנושא קריסת "מעריב" והבטחת זכויות העובדים. לדיון הוזמנו בעלי העיתון, רואה החשבון של החברה, מבקר החברה ונציגי העובדים, משרד התמ"ת ואגף שוק ההון והחיסכון הפנסיוני.