המלך ג'ורג'

ערוץ 8 עם תשובה מוחצת לערוצים האחרים - "סטודיו למשחק" עם ג'ורג' קלוני

"סטודיו למשחק עם ג'ורג' קלוני", ד' 21:00, ערוץ 8

יש לעיתים שלוחות שידורים נועדים לתת מענה לתוכניות בערוץ אחר (למשל הצבה של "אמא'לה" מול ליגת האלופות), ויש לעיתים שהתשובה המוחצת ביותר, ניתנת להם במקרה, כמו הערב, עם השידור החוזר של "סטודיו למשחק" שבה מארח הפעם ג'יימס ליפטון את ג'ורג' קלוני, שם שעצם הזכרתו גמרה בוודאי לכמה קוראות לשמוט את ראשיהן הצידה ולמלט אנחה חרישית.

קלוני הוא הסמן הקיצוני על הסקאלה שבצד השני שלה נמצא ג'ורג' קונסטנזה (ג'ייסון אלכסנדר). לרוב הצופים בישראל הוא התגלה עם "אי.אר" המיתולוגית והשאר היסטריה. מן הסתם גם חלק משאלותיו של ליפטון מתמקדות ב"קושי" לחיות כמושא הערצה למיליוני נשים ברחבי העולם (אגב, אם מישהי מתכננת משהו רציני, כדאי שתדעו שהאיש אוהב נשים חזקות תרתי-משמע, למשל מתאגרפת צעירה שהיא בת-זוגו הנוכחית). הבשורה הטובה עוד יותר למעריצות קלוני, היא שמדובר רק בחלק א' מתוך שניים, כך שעוד שעה קלה במחיצתו של הכוכב, מובטחת שוב מחר.

חיים כפולים

"פנים אמיתיות", "אהרוני וגידי על דרך המשי", ד', מ-21:00, ערוץ 10

"פנים אמיתיות" של אמנון לוי היא התוכנית הטובה הכי לא ממוקדת בטלוויזיה. יום אחד היא יכולה לעסוק בסודות הגרעין של ישראל, ובערב אחר בסיורים של בוקי נאה במוקדי הפשע והרשע של תל-אביב, ועדיין היא מעניינת, לפרקים אפילו מרתקת. הערב ישוחזר שם סיפורם של חרדים ביום וחילונים בלילה, תופעה שהיא רחבה בהרבה ממה שניתן לשער, מעין גרסה הפוכה של "אנוסים".

אחרי שייתמו החיים הכפולים של החרדים, ממתין עוד שידור חוזר איכותי, הפעם של פרק מתוך "אהרוני וגידי על דרך המשי", סדרה תיעודית מוצלחת שלא זכתה לכבוד הראוי לה (לפחות בנתוני הצפייה): אהרוני חמוש בסקרנות אינטלקטואלית וגרגרנית במיוחד, גידי לעומתו מביא את הפרצוף החרד ואת הבעת ה"אוי ויי" הקבועה שלו, והאינטראקציה בין השניים מעשירה את החוויה התיעודית ברובד במזכיר את "הזוג המוזר" של ג'ק למון וולטר מתיאו.

לצפות (שוב) וליהנות.