הזדמנות להשקעה? מכירותיה זינקו בכ-390% וטסה בכ-60%

חברת BSD מפתחת מערכות רפואיות חדשניות לטיפול במחלת הסרטן באמצעות חום וגלי רדיו ■ החברה הודיעה היום על גידול חד במכירותיה בהשוואה ל-2011

עונת הדוחות של הרבעון השלישי, הצפויה להיפתח היום עם פרסום תוצאותיה של ענקית האלומיניום אלקואה, מספקת לחברות רבות הזדמנות לעדכן את התחזיות המוקדמות שלהן. כך למשל, חברת המכשור הרפואי BSD (סימול: BSDM) הודיעה הערב (ג') על גידול של כ-390% במכירות מכשיר ה-MicroThermX שהיא משווקת, בהשוואה למכירות המכשיר ב-2011.

חלק נכבד מהגידול במכירות נובע גם מהמוצרים השונים שהחברה מפתחת, כגון אנטנות ה-Disposable SynchroWave, אך כאמור, את החלק הארי במכירות תפסו מכשירי ה-MicroThermX שנועדו לטיפול במחלת הסרטן.

חברת BSD מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות חדשניות לטיפול במחלות שונות, כאשר המחנה המשותף ביניהן הוא שהן מבוססות על חום ועל גלי רדיו (RF) ואנרגיית מיקרו. המערכות שהחברה מפתחת פועלות באופן ישיר על מספר סוגים של גידולים סרטניים, ומשווקות הן בארה"ב והן באירופה ואסיה.

BSD היא חברה קטנה בעלת שווי שוק של כ-55 מיליון דולר בלבד. מחזור המסחר הממוצע של מניית החברה ב-3 החודשים האחרונים עומד על כ-47 מיליון מניות, אולם כעת מחזור המסחר שלה מזנק ביותר מ-2 מיליון מניות והיא טסה בכ-60%.