בחירות 2013: שלום קיטל יהיה היועץ האסטרטגי של מפלגת העבודה

קיטל, ששימש גם כיועצו האסטרטגי של אהוד ברק בבחירות 2009, יוביל את צוות האסטרטגיה התקשורתית של מפלגת העבודה ושל שלי יחימוביץ'

יממה לאחר שראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות, המפלגות ההגדולות החלו "לחמם מנועים" ולבחור יועצים לקראת קמפיין הבחירות שלהן. היום (ד') נודע כי שלום קיטל יהיה היועץ האסטרטגי של מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ' לבחירות 2013.

קיטל, מבכירי העיתונאים בישראל ולשעבר מנכ"ל חדשות ערוץ 2, ושלי יחימוביץ' מכירים זה את זה שנים ארוכות. קיטל היה מנהלה של יחימוביץ' בקול ישראל ובחדשות ערוץ 2, ובין השניים שוררים יחסי אמון וחברות. כבר הערב יקיים צוות התקשורת והאסטרטגיה של המפלגה ישיבת קמפיין ראשונה.

קיטל, ששימש גם כיועצו האסטרטגי של אהוד ברק בבחירות 2009, יוביל את צוות האסטרטגיה התקשורתית של מפלגת העבודה ושל העומדת בראשה שלי יחימוביץ'. טל-אלכסנדרוביץ' תמשיך להיות היועצת האסטרטגית של יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ', והיא מלווה אותה עוד מימי הפריימריז בעבודה. את מטה ההסברה בבחירות ינהל איתי בן-חורין.

שלום קיטל מסר: "אני מכיר את שלי יחימוביץ' שנים ארוכות, וניתן לומר שאין מישהו שמכיר אותה טוב ממני. יחימוביץ' מביאה עימה תקווה גדולה לישראל. היא צברה אמון רב בציבור והפיחה חיים ורעננות במפלגת העבודה. בבחירות הקרובות אפשר לחולל שינוי של ממש בסדר היום ובמציאות חיינו.

"אני חש נלהב לסייע, ככל יכולתי, לשלי. אני מכיר אותה עשרות שנים, מקצועית ואישית. מכיר את יכולותיה המרשימות, אמינותה ואומץ-ליבה. אני יודע שהיא קורצה מהחומר ממה עשויים מנהיגים."

שלי יחימוביץ' מסרה: "שלום קיטל הוא הבחירה הטובה ביותר שמפלגת העבודה יכולה לאחל לעצמה. הוא היה המנהל שלי בכמה מקטעים של חיי המקצועיים, והייתה לו השפעה עצומה על קבלת ההחלטות בחיי ועל גיבוש הדרך שלי.

"יש בו את השילוב של הבנה עמוקה בהסברה ובהגעה לציבור הרחב, שבאה לידי ביטוי כשהיה מנכ"ל חברת החדשות והביא אותה לשיאים חסרי תקדים, לבין תבונה רבה, הבנה עמוקה באקטואליה ואתיקה אישית גבוהה. יש בינינו יחסי אמון עמוקים, ואני בטוחה שנוביל יחד קמפיין משובח".