סקר של "מרקטווטש": כחצי מהקוראים מסכימים עם ג'ק וולש

בסקר שערך האתר הכלכלי עולה ש-50% מהנשאלים ענו שאכן יש להם הרגשה שנתוני התעסוקה בארצות הברית זויפו ■ הקוראים גם הביעו אופטימיות בנוגע לעונת הדוחות הנוכחית

שבוע עבר מאז פרסום נתוני התעסוקה הטובים בארצות הברית שהצביעו על ירידה בשיעור האבטלה בחודש ספטמבר ל-7.8%, ולדברים שפרסם מנכ"ל ג'נרל אלקטריק לשבר ג'ק וולש בחשבון הטוויטר שלו בהן הוא "מטיל ספק" באמינות הנתונים שפורסמו, ונראה כי יש לא מעט שמסכימים עם הטענות של וולש.

בסקר לא רשמי שערך אתר "מרקטווטש" בקרב המבקרים באתר עולה שכמחצית מהקוראים מסכימים עם האמירות של וולש, בעוד שהחצי האחר טענו שדבריו של וולש נבעו מתסכול. על פי תוצאות הסקר, 50% מאלה שהשתתפו בסקר טענו שהם מסכימים עם מה שאמר וולש וטענו שיש להם תחושה שהנתונים זויפו, בעוד ש-48% מהנשאלים ענו שהדברים של וולש הם פשוט שטויות, ושהמספרים מדברים בעד עצמם.

בסקר של האתר גם נשאלו הקוראים לגבי הדעה שלהם בנוגע לעתיד של השווקים בארצות הברית ב-12 החודשים הקרובים. בסולם בין 1 ל-10 כש-1 משמעותו "ירידה חדה" ו-10 משמעותו "עלייה חדה", 37% העניקו דירוג של 5 או 6 בסולם. 11% מהנשאלים העניקו דירוג של 8 ומעלה, בעוד ש-18% העניקו דירוג של 3 ומטה.

בנוסף לכך, נראה כי הקוראים של "מרקטווטש" אופטימים יותר מהאנליסטים בנוגע לעונת הדוחות הנוכחית בוול סטריט. 56% מהמשתתפים ענו שהם אופטימים יותר מהתחזיות של האנליסטים שדיברו על כך שהחברות במדד S&P 500 ירשמו ירידה של 2.6% ברווחים שלהן ברבעון השלישי של השנה. 44% מהמשתתפים ענו שהם פסימים יותר מהאנליסטים בנוגע לעונת הדוחות הנוכחית.