מייסד אידיאולוג'יק ינון לנדנברג עוזב את קבוצת פובליסיס

ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס, אך על-פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו בעלי המניות הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו

ינון לנדנברג, מייסד חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק, עוזב את הקבוצה - כך נודע ל"גלובס".

לנדנברג הקים את אידיאולוג'יק יחד עם דורון טל והיה ממייסדי תחום האינטראקטיב בישראל. במשך מספר שנים הייתה אידיאולוג'יק החברה הגדולה והרווחית בתחום, ולנדנברג נחשב לאחד מאנשי הפרסום הישראלים המועדפים על מוריס לוי - יו"ר קבוצת פובליסיס בעולם.

בהמשך, עם כניסת משרדי הפרסום המסורתיים לתחום הדיגיטל, הלך כוחה של אידיאולוג'יק ונחלש. לנדנברג, שנחשב לכוח המניע של המשרד, החל לפנות גם לפעילויות בחו"ל, ושני הדברים יחד גרמו להיחלשות של אידיאולוג'יק.

בהמשך, על רקע השינויים שהלכו והתגבשו בקבוצת פובליסיס, מוזגה לתוך אידיאולוגיק ארק אינטראקטיב - זרוע הדיגיטל השנייה של פובליסיס בישראל.

עם רכישת באומן-בר-ריבנאי על-ידי פובליסיס העולמית והפקדת הניהול בידי יורם באומן, הוחלט על שינויים בניהול גלר-נסיס - משרד הפרסום השני של הקבוצה בישראל. במסגרת זו מוזגה אידיאולוג'יק לתוך גלר-נסיס, שהפך לפובליסיס ישראל.

רבים התקשו לראות כיצד יפעל לנדנברג לצד ארי מלמוד - המנכ"ל הנכנס של פובליסיס, שהביא עימו אג'נדות חדשות לצד אישיות דומיננטית. בשלב ראשון נראה היה כי הזיווג עשוי להצליח: אמנם ניהול האינטראקטיב לא הופקד בידי לנדנברג, אך הוא קיבל מעמד גבוה והופקד על תחום הפיתוח העסקי, תוך שהוא אמור ללוות כטאלנט את פעילות המשרד בתחום. זאת, לעומת המייסד השני דורון טל, שהקבוצה בחרה כבר להיפרד ממנו.

עתה נראה כי החיבור לא צלח, והוא צפוי להיפרד מהקבוצה.

ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס, אך על-פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו, והוא יחדל לחלוטין להיות חלק מהקבוצה.

תגובת לנדנברג לא התקבלה עד לפרסום הידיעה.