בטר פלייס תספק לאלקו 125 מכוניות חשמליות ב-15 מ' ש'

בשלב ראשון, תרכוש אלקו מ-Better Place בהסכם ליסינג 25 מכוניות מדגם הפלואנס Z.E., שיסופקו לה עד סוף 2012, ואילו בשנת 2013 יסופקו 100 מכוניות נוספות ■

חברת Better Place הודיעה היום כי חתמה על חוזה עם קבוצת אלקו החזקות, שבשליטת משפחת זלקינד, לאספקת מכוניות חשמליות בכ-15 מיליון שקל. המכוניות החשמליות ישמשו את חברות הבת בקבוצה, אלקטרה ואלקטרה מוצרי צריכה.

בשלב ראשון תרכוש אלקו מ-Better Place בהסכם ליסינג 25 מכוניות מדגם הפלואנס Z.E., שיסופקו לה עד סוף שנת 2012, ואילו בשנת 2013 יסופקו לחברות הקבוצה 100 מכוניות נוספות.

היקף העסקה צפוי לגדול בהמשך עד לסדר גודל של כ-600 מכוניות חשמליות, שיסופקו לקבוצה. ההסכם בין החברות כולל גם התקנה של תשתית טעינה בבית העובד, וכן תמיכה טכנית מקיפה באמצעות מערכות השליטה והבקרה של בטר-פלייס.

אבי ישראלי, סמנכ"ל פיתוח עסקי באלקו החזקות: "קבוצת אלקו מאמינה בסביבה ירוקה ובשילובן של טכנולוגיות התורמות לאיכות הסביבה. אימוץ הרכבים החשמליים של בטר פלייס עולה בקנה אחד עם הבנייה הירוקה שיושמה ב'מגדל אלקטרה'".

משה קפלינסקי, מנכ"ל בטר-פלייס ישראל: "אנחנו בסיומו של שלב הפיתוח בפרויקט תשתית חסר תקדים, ועוברים בימים אלה לשלב המכירה והמשך הענקת שירות ללקוחותינו".