דיווח: "סוכל פיגוע טרור נגד ישראלים בקפריסין"

עיתון קפריסאי מדווח שכוחות הביטחון במדינה תפסו היום 100 גרם חומר נפץ בנמל העיר לימסול - חלק ממתקפת טרור שתוכננה ככל הנראה נגד ספינות שיט שעליהן תיירים ישראלים ■ לדיווח אין כל אישור ממקור אחר

נמשך גל הטרור נגד ישראלים בעולם? העיתון הקפריסאי אלית'יה מדווח היום שהשירות החשאי בקפריסין הצליח לבלום מזימה של פעילי טרור נגד תיירים ישראלים. לדיווח, נדגיש, אין כל אישור ממקור אחר.

לפי הדיווח, המחבלים כבר החביאו חומרי נפץ במשקל של 100 גרם, בצבע ורוד, באזור נמל לימסול המתויר, שאליו מגיעות הרבה מאוד ספינות תיירות ישראליות. בפרסום לא מצוין מי עומד מאחורי הטמנת חומרי הנפץ, איך הרשויות בקפריסין הצליחו לגלות את כוונותיהם והאם נעשו מעצרים בעקבות הגילוי.

על פי הדיווח, חומר הנפץ הוחבא והוכן כדי לפגוע בתיירים ישראלים שמגיעים לאי. החוקרים, לפי העיתון, מצאו את חומר הנפץ והעבירו אותו למחלקת החקירות הפליליות בלימסול, שם יבצעו בדיקות מקיפות על מקור חומר הנפץ ואולי יגלו עוד פרטים שיובילו למתכנני הפיגוע.

בתחילת החודש נעצר בקפריסין אזרח שוודי ממוצא לבנוני שעל פי סוכנות הידיעות AP תכנן לבצע גם הוא פיגועים נגד ישראלים. לא ברור האם התפיסה היום קשורה ללכידת החשוד.