האם כוכבת "מעושרות" ניקול ראידמן בדרך לליכוד?

ג'ודי שלום-ניר-מוזס בפייסבוק: "שמחה בשביל סילבן ושאר הח"כים של הליכוד שניקול ראידמן תשב לידם בכנסת" ■ האם זו בדיחה או אינפורמציה אמיתית?

ג'ודי שלום-ניר-מוזס, רעייתו של המשנה לראש הממשלה השר סילבן שלום, שיתפה בסוף השבוע בטוויטר ובפייסבוק תחושות, תהיות, השערות וייתכן מידע פנימי לגבי האיחוד בין הליכוד וישראל ביתנו, אשר בעלה הוא ללא ספק אחד הנפגעים הפוטנציאליים ממנו.

הציוץ הראשון בסדרה הופיע במהלך יום שישי והיה מסקרן מספיק אך סתום באותה המידה: "בית לא עוזבים. אבל אם הבית הוא כבר לא בית, ואם יש אופציות מגורים נוספות, טובות יותר??"

כמו בחידת חמיצר טובה, מיד אחרי הרמז הראשון עלה לרשת הרמז השני מבית מדרשה של ג'ודי: "מה שברור הוא שיש עוד סקופ פוליטי בדרך".

במוצ"ש פינקה שלום-ניר-מוזס גם את חברי הפייסבוק שלה בסטטוס שגרר תגובות רבות, כאשר כתבה: "שמחה בשביל סילבן ושאר הח"כים של הליכוד שניקול ראידמן תשב לידם בכנסת. תוספת יפה".

חבריה של ג'ודי הגיבו בפליאה ולא הבינו האם מדובר בבדיחה או באינפורמציה אמיתית. בתגובה לפניית "גלובס" ענתה שלום-ניר-מוזס: "את כל האינפורמציה שאני רוצה לחלוק עם חבריי, אני מעבירה דרך הרשתות החברתיות".

ראידמן, נציין, היא מפיקת אירועים ובעלת בוטיק יוקרה בכיכר המדינה בתל-אביב, ולאחרונה כיכבה בסדרה "מעושרות" בערוץ 10.