לוח שידורים חדש: מהן הסדרות שמציעה yes לעונת החורף?

מבין 7 סדרות הרכש החדשות של yes ניתן למצוא את "Revolution" של ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים"); "אלמנטרי" - רימייק לסיפורו של שרלוק הולמס; ועוד

חברת הלוויין yes הציגה היום את לוח השידורים שלה לעונת החורף הקרובה. במוקד העונה נמצאו 7 סדרות חדשות שעלו לאחרונה על המרקע בארה"ב, וחלקן כבר קוצרות הצלחה.

הסדרה "Revolution" מבית NBC היא אחת המעניינות שבלוח השידורים החדש של yes, הן בשל העלילה והן בשל השמות המובילים שעומדים מאחוריה - ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים", "סטר טרק"), אריק קריפקה (יוצר "על טבעי") וג'ון פאבוורו (במאי "איירון מן"), שאף ביים את פרק הפתיחה.

הסדרה מתרחשת 15 שנים לאחר שכל מקורות האנרגיה בעולם מסתיימים, וכל פיסת טכנולוגיה (מחשבים, מטוסים, מכוניות, טלפונים, ואפילו תאורה) קרסה באופן מסתורי לעולמים. החברה האנושית מוצאת את עצמה בעולם ללא חוקים ברורים ובשליטת מילציות חמושות.

במרכז הסדרה עומדת נערה היוצאת להציל את אחיה מידי המיליציות, בעזרת דודה המנוכר וקבוצת אנשים הנחושים להדיח את המיליציות ולפתור את תעלומת האנרגיה. בעקבות הצלחת התוכנית בקרב הצופים האמריקניים, רשת NBC הזמינה עונה מלאה של 22 פרקים.

סדרה מעניינת נוספת היא "אלמנטרי", רימייק אמריקני לסיפורו של הבלש המפורסם שרלוק הולמס. הסדרה, מבית CBS, מביאה למסך טוויסט קטן בעלילה המקורית של ספריו של ארתור קונאן דויל, כשד"ר ווטסון הוא למעשה אישה, אותה מגלמת לוסי לו ("אלי מקביל", "המלאכיות של צ'ארלי"). את התפקיד הראשי של שרלוק הולמס מגלם ג'וני לי מילר ("טריינספוטינג").

הסיפור בסדרה החדשה מביא את הולמס לארה"ב כחלק מהליך גמילה שלו, ולו מגלמת את מדריכת המגילה שלו, שנסחפת אחריו לחקירת תעלומות עבור משטרת ניו-יורק. גם מסדרה זו הוזמנה עונה מלאה בארה"ב.

סדרה מעניינת נוספת היא "ווגאס", גם היא מבית CBS, שמביאה למסך הקטן את דניס קוויד בתפקיד השריף לאמב, בעל חווה בשנות ה-60, שמנסה להילחם במייקל צ'יקליס ("המגן"), לשעבר ראש מאפיה משיקגו שמעביר את עסקיו לעיירה המדברית. לאמב מבין שהוא יצטרך בני ברית לצידו ומגייס את התובעת המחוזית בגילומה של קארי אן מוס ("מטריקס").

בעקבות הצלחת הסדרה, עם 14.7 מיליון צופים בפרק הבכורה, הוזמנה ממנה עונה מלאה.

סדרות נוספות בעונת החורף החדשה של yes הן "הנורמלים החדשים" (לצפייה בטריילר - לחצו כאן), שעוסקת בזוג הומואים שמחליטים להביא לעולם ילד באמצעות אם חד-הורית פונדקאית; "החץ" (לטריילר) של רשת CW, שמציגה פלייבוי מיליארדר שספינתו נטרפת בלב ים, וכניצול היחיד הוא מבלה 5 שנים על אי בודד עד לחילוצו ונחוש לחזור לעירו ולהילחם בתאגידים והפוליטיקאים שהשחיתו אותה.

עוד שתי סדרות שילוו את העונה הקרובה הן "היפה והחיה" (לטריילר), שהינה עיבוד חדש לסיפור הקלאסי, והקומדיה "בן וקייט" (לטריילר), על אח ואחות שלא יכולים שלא להתערב האחד בחיי השנייה.