אלוט מזנקת בכ-6%: דיווחה על גידול של 40% בהכנסות

הרווח הנקי, על בסיס non-GAAP, הסתכם ברבעון ב-5.1 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי non-GAAP של 3.4 מיליון דולר, ברבעון השלישי אשתקד

חברת אלוט תקשורת , ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות חכמים לאופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, דיווחה היום על המשך צמיחה בהכנסותיה ברבעון השלישי של שנת 2012.

הכנסותיה של אלוט, על בסיס non-GAAP, הסתכמו ברבעון ב-28 מיליון דולר, גידול של 40% לעומת הכנסות של 20.1 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד, וגידול של 6% לעומת הכנסות של 26.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2012.

הרווח הנקי, על בסיס GAAP, הסתכם ברבעון ב-2.4 מיליון דולר - 7 סנט למניה בדילול מלא. זאת, לעומת רווח נקי של 2.1 מיליון דולר, 9 סנט למניה או 8 סנט למניה בדילול מלא - ברבעון השלישי אשתקד, ולעומת רווח נקי של 2.7 מיליון דולר, 8 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2012.

הרווח הנקי, על בסיס non-GAAP, הסתכם ברבעון ב-5.1 מיליון דולר, 16 סנט למניה או 15 סנט למניה בדילול מלא. זאת בהשוואה לרווח נקי non-GAAP של 3.4 מיליון דולר, 14 סנט למניה או 13 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי אשתקד, ולעומת רווח נקי Non-GAAP של 5 מיליון דולר - 16 סנט למניה או 15 סנט למניה בדילול מלא - ברבעון השני של 2012. התוצאות משקפות גם הוצאות תפעוליות הנובעות מרכישת חברת אוברסי שהושלמה ב-4 בספטמבר 2012.

"צמיחתנו המתמשכת נובעת משוק חזק, ובאה לידי ביטוי בהמשך הגידול המהיר בנפחי התעבורה ברשתות סלולריות וקוויות", אומר רמי הדר, נשיא ומנכ"ל אלוט. "פלטפורמת ה Service Gateway של אלוט מאפשרת למפעילי תקשורת להגיע לביצועים מצוינים ברשתות התקשורת שלהם, לצד המגוון הרחב ביותר בשוק של שירותי ערך מוסף שהחברה מספקת. השירותים המוצעים על ידינו בכלל, וחבילת פתרונות הווידאו בפרט, הם גורם משמעותי המסייע ללקוחותינו לבדל את עצמם בשוק. במהלך הרבעון השלישי של השנה הכרנו בהכנסות מחוזה חדש עם מפעיל תקשורת סלולרית בדרג Tier 1, כפי שצפינו מוקדם יותר השנה".