כתב אישום: קוסם ממרכז הארץ ביצע מעשים מגונים בילדות

על-פי כתב האישום, לצורך "ביצוע קסם", החשוד הרים שמלתה של ילדה וביצע בה מעשים מגונים ■ לאחר המופע הנאשם "תירגל את הקסם" על קטינה נוספת ■ סנגורו: "כל הנגיעות היו קשורות לביצוע הקסם בלבד, ללא קשר לסיפוק מיני"

פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד קוסם, בן 31 ממרכז הארץ, בגין עבירות של מעשה מגונה שביצע בילדות שהוא הופיע בפניהן.

על-פי כתב האישום, הנאשם עובד בתור קוסם, וכחלק מעיסוקו הוא מופיע באירועים לפי הזמנה. לדברי הפרקליטות, ב-22 בספטמבר 2012 בשעות אחר-הצהריים הגיע הקוסם למסיבת יום הולדת בבית-ספר יסודי במרכז הארץ אליה הוזמן.

על-פי כתב האישום, במהלך המופע אחת הקטינות הייתה אמורה להשתתף בביצוע קסם בו מתקבלת אשליה של ריחוף באוויר, ולשם כך ביקש הנאשם מהקטינה לפני המופע להיכנס עימו לכיתה ריקה כדי לתרגל את הקסם.

במהלך שהותם בכיתה, נטען, ביקש הקוסם מהקטינה לשכב על אחד השולחנות תוך שהוא מרים את שמלתה ומבצע בה מעשה מגונה. עוד טוענת הפרקליטות כי במהלך ביצוע הקסם במופע עצמו, תוך שהקטינה מכוסה בבד שחור, ביצע הקוסם את המעשים המגונים בשנית.

בנוסף, נטען, לאחר המופע ביקש הנאשם לתרגל את "הקסם" על קטינה נוספת, ולשם כך נכנס איתה לכיתה ריקה וביצע בה את אותם המעשים.

הפרקליטות מבקשת את הארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בשלב זה יש צו איסור פרסום על שמו. כתב האישום הוגש בידי עו"ד אפרת רותם.

עו"ד שרון נהרי, המייצג את הקוסם, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש את עובדות כתב האישום. מדובר בקוסם אשר לצורך ביצוע הקסם נגע בקטינות שלא במקומות מוצנעים, וכל הנגיעות היו קשורות לביצוע הקסם בלבד, ללא קשר לסיפוק מיני. כל שאר העובדות מוכחשות".