חלום רטוב

נייקי פגסוס שילד החדשות עמידות לחלוטין בשלוליות די עמוקות

לפני די הרבה שנים מצאתי את עצמי רץ בגשם. זה היה גשם כבד שניחת ללא התראה, כשהייתי כבר במרחק של כמה קילומטרים טובים מהבית ובלי שום מחסה סביב. אפשר להרחיב על האומללות, על הקור ועל המסכנות, אבל אקצר ואומר שמאז אני משוכנע שמי שרץ בגשם לוקה בנפשו. וזה מביא אותי לנייקי פגסוס 29 שילד החדשות, שמתהדרות בעמידות למים.

מאז הדגם הראשון מ-1983, הפגסוס הם בלוקבאסטר שעובר עדכון שנתי. עד כמה הן אהודות יכולה להעיד אפיזודה קצרה מ-1998, שבה נייקי הודיעה שתפסיק את הייצור. המחאות היו כה קולניות עד שהפגסוס חזרו כמעט מיידית. הקסם הוא בנוסחה מאוזנת להפליא המשלבת שיכוך (הנחשב לרך), קפיציות (בעיקר מאזור העקב), גמישות ומשקל נמוך (כ-280 גרמים בפגסוס 29).

לדגם הנוכחי שהושק בקיץ מבנה קצת שונה במרכז הסוליה, לטובת מי שמשתמש בחלק זה לנחיתה, כמו גם שיפורים בעמידות הגפה ושיפור משקל זעיר. אהבתי במיוחד את התחושה היותר קשיחה ויציבה של הנעל, על אף שהשיכוך נותר רך כשהיה.

לקראת החורף השיקה נייקי את השילד - פגסוס עמידות במים (ובשלג). זה לא בהכרח לרצים: נעלי התעמלות מבד משמשות רבים בחיי היום-יום, וזה כמובן נוח להפליא עד שנהיה רטוב. סוף השבוע שעבר היה הזדמנות גשומה לבחון את השילד. הן לא נגד מים במובן של לצלוח נחל, אבל הן עמידות לחלוטין בשלוליות די עמוקות. אני לא יודע כמה זה ישמש רצים, אבל לנועלי היום-יום זו בהחלט בשורה מצוינת.

* השורה התחתונה (וגילוי נאות): הכותב רץ עם פגסוס זה יותר מעשור, וימשיך לעשות זאת.

* מחיר: 699 שקל.