מחיר המניות של יצרנית נעלי הריצה היפנית גדל כמעט פי ארבעה
טרנד ה-IoT מאפשר לשמור על כושר, לשדרג את הנעליים ולישון טוב בלילה
אף על-פי שנכנס לכל ספרי ההיסטוריה, נראה כי ההחמצה הגדולה של בולט היא בתחום המסחרי, והכול בגלל נאמנות לפומה
אף שמותג בגדי הספורט הבינ"ל התחיל דווקא מפריטי לבוש, כיום 45% מהמכירות שלו בארץ הן של נעלי ריצה ■ החנויות הראשונות שייפתחו במהלך יהיו בבאר-שבע ובנתניה, והן יצטרפו לשתי החנויות הקיימות בת"א
חברות כמו נייקי, אנדר ארמור וניו באלנס ניסו בעבר לעשות שימוש בטכנלוגיית ההדפסה בתלת-ממד, אך עשו זאת רק כחסויות או כגימיק ■ הסטראט-אפ "קארבון" מעמק הסיליקון פיתח חומר חדש המאפשר לאדידס להדפיס נעליים בתוך דקות
בבורסה המקוונת StockX יש מאגר נתונים של הדגמים שנמצאים בשוק הרותח הזה, ואפשר לסגור בה עסקאות ב-10% מעלות המכירה ■ המייסד ג'וש לובר כבר חולם על השלב הבא: בורסה שתמכור מחדש גם בגדים, שעונים ומכוניות קלאסיות
חיישן ריצה חכם שמותקן על הנעל, מערכת שמנתחת מהלכים בג'ודו, צמיד חכם לטניסאים ואינספור אפליקציות
מוצרי ספורט, ובמיוחד נעלי ריצה, הם סגמנט מתחזק בקרב הרוכשים אונליין ■ הרשת מקווה להעביר את חלקם אליה - בזכות משלוח עד הבית תוך 5 ימים, מבצעים ייחודיים ואפשרות להחליף מידה בסניפים
החברה העולמית תחזיק ב-51% מפעילות המותג בישראל, בעוד שקבוצת MGS שבבעלות גדעון מוליוב תחזיק ב-49%
גם בקניית מותגי נעליים לנוער יש לא מעט הפתעות במחיר - צריך רק לדעת איפה לחפש ■ מהזירה המקוונת ועד לעודפים: "גלובס" מגיש 5 צעדים לרכישה נבונה
מנייקי ומאדידס הוא לא מוטרד, ממספר הרצים בישראל הוא מופתע לטובה, ועל ה-BDS הוא לא שמע: מנהל אזור אירופה, אפריקה והמזה"ת של סאקוני, ז'אן פייר פטי, מספר בראיון ל"גלובס" על האסטרטגיה של המותג
נייקי היא מותג נעלי הספורט האהוב על ילדי ישראל, ומיד אחריו אדידס, כששאר המותגים משתרכים הרחק מאחור - כך לפי סקר הילדים של "גלובס" ומכון שריד, שמגלה כי ל-30% מהילדים יש יותר מ-3 זוגות במקביל
שלום מוליוב, מנכ"ל אדידס ישראל, מסביר למה שווה לו לטפח את הצרכנים הישראלים, סבור שעולם הריצה ישתנה לבלי היכר בזכות דגם ה-BOOST, לא מתכוון להילחם בנייקי באמצעות מבצעים ומבטיח חנויות לילדים
רשת המשביר לצרכן מכריזה כי תמכור 20 דגמים של מותגי נעלי ספורט במחיר הזול ביותר בארץ, ורומזת שהמחירים בארץ גבוהים כי היבואנים גוזרים קופון שמן ■ בעלי ספורט ורטהיימר: "במלחמה כמו במלחמה. נציע מחירים זולים יותר"
גם בביקור של 24 שעות בישראל, נשיא חברת אופנת הספורט סאקוני, ריצ'י וודוורת', לא ויתר על ריצה בנמל ת"א ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על הצלחת החברה בשוק המקומי ועל טרנד הריצה שמתגבר דווקא בתקופות של משבר כלכלי
סקר פאנלס עבור "גלובס" וקשת מגלה כי כמחצית הישראלים רצים בתדירות כזאת או אחרת, ומוציאים על כך מאות שקלים בשנה
אופנהאסיקסנייקינעליים