רשמית: 20% מהאחזקות של הפועל ת"א עברו לאוהדי הקבוצה

נחתם ההסכם להעברת המניות מידיו של חיים רמון לעמותת האוהדים; הכסף שהועבר, כ-2.4 מיליון שקל, ישמש את רמון בין היתר לתשלום הראשון לאלי טביב

עמותת האוהדים של הפועל ת"א, "האדומים", שבה חברים קרוב ל-3,400 אנשים שונים, רכשה באופן רשמי מבעלי המועדון, חיים רמון, 20% מהאחזקות של הקבוצה. בכך הפכה הפועל ת"א לקבוצה הראשונה בישראל שלאוהדים יש חלק משמעותי בבעלות עליה.

הבוקר (ה') נחתם הסכם העברת המניות לעמותה בתמורה ל-2.4 מיליון שקל, במה שישקף להפועל ת"א שווי של 12 מיליון שקל. בנוסף, חתמו נציגי העמותה על מסמכי העברת הזכויות בהתאחדות לכדורגל.

‏המניות יקנו לאוהדים זכויות וטו בהחלטות כגון: בחירת צבע, סמל ושם המועדון, ואת האפשרות לקבוע האם ניתן יהיה להחליף את המגרש הביתי של הקבוצה. כמו כן, מבטיח החוזה לאוהדים זכות וטו על בעל השליטה במועדון. העמותה תקבל שלושה נציגים בדירקטוריון של הפועל ת"א, ומעורבות גדולה יותר במחלקת הנוער.

‏‏במסגרת עסקת העברת הבעלות מאלי טביב לחיים רמון בקיץ האחרון, הוסכם בין הצדדים כי על רמון יהיה להעביר לטביב 12 מיליון שקל עד הקיץ הבא. הכסף שקיבל רמון מהאוהדים ישמש אותו בין היתר על מנת להעביר את התשלום הראשון לטביב. כסף נוסף לתשלום הראשון יגייס רמון באמצעות מכירת 10% לאיש העסקים מאיר תושב, ישראלי לשעבר המתגורר כיום בארה"ב ובבעלותו חברה לציוד לגידול עופות, עסקה עליה דווח לראשונה ב"גלובספורט", ובאמצעות מכירת אחוזי בעלות קטנים יותר לאנשי עסקים נוספים.