גלן בק: "כולנו יודעים למה רק ישראל נדרשת להתאפק"

גלן בק, מגיש הטלוויזיה והרדיו האמריקני השנוי במחלוקת, מסביר לאמריקנים מהי הסיבה האמיתית לסטנדרט העולמי הכפול כלפי ישראל ■ צפו בסרטון

מגיש הטלוויזיה והרדיו האמריקני הפופולרי, גלן בק, שנחשב לתומך מובהק של מדינת ישראל, פרסם ביו-טיוב עמדה מצולמת, בה הוא מנסה להסביר לעולם מה עובר על הישראלים בימים אלה, ומה מקור השנאה לישראל.

בק אומר בין השאר: "רציתי לספר לכם איך זה לחיות בישראל כרגע. טיל נורה מרצועת עזה, אזעקה מופעלת... יש לך 15 שניות לחפש מחסה. אני רוצה שאתם, האמריקנים, תחשבו רגע מה זה אומר, אם הייתם במקום שבו היו נורים עליכם טילים. איך הייתם חיים? דמיינו עצמכם רצים למרתף, למחסה, או אם אתם בחוץ נשכבים על הארץ עם ידיים על הראש. כאלה הם החיים בישראל כרגע. אף לא אחד מאיתנו היה מוכן לקבל את זה... אבל כשמדובר בישראל, פתאום אנחנו שומעים 'אל תגיבו בצורה מוגזמת!', 'היו זהירים!', 'אל תוציאו דברים מפרופורציה!'

"אם מקסיקו הייתה יורה טיל לאל פאסו, יודעים מה היינו עושים? אם יפן הייתה יורה טיל לבייג'ין, יודעים מה סין הייתה עושה? אז למה רק מישראל מבקשים להתאפק? למה כל מדינה בעולם יכולה להגן על עצמה, מלבד ישראל? איך זה יכול להיות?

"אני חושב שאנחנו יודעים למה... אין לזה שום קשר לגבולות או למשהו שכן יכול לבוא על פתרונו. זה בגלל שמדינת ישראל קיימת. ובגלל שמדינת ישראל היא מדינה יהודית. בואו נהיה כנים: יש אנשים שלא יכולים לסבול את זה.

"אנטשמיות. היא חיה - ובזמננו. והיא לא מסתתרת. היא ממש שם, בעזה. רצועת עזה היא נירנברג החדשה, מרכז עולמי לשנאת היהודים, מקום לידתם של מיליוני שונאים צעירים שרוצים רק דבר אחד: להרוג את היהודים. זה כל מה שהם יודעים. וזה כל מה שהם יידעו אי-פעם".

בק מסיים את עמדתו בקריאה לעמוד לצד ישראל והישראלים. צפו בסרטון המלא.