הליכוד: שלמה מעוז, מרידור ובגין בחוץ; פייגלין בפנים

(עדכון) - תוצאות הפריימריז בליכוד: גדעון סער בראש הרשימה ואחריו גלעד ארדן ■ שר האוצר, יובל שטייניץ, הגיע למקום ה-15

הדילים ניצחו, נסיכי הליכוד נשארו מחוץ לרשימת הליכוד לכנסת: בתום יומיים של הצבעה מתברר שנסיכי הליכוד, בני בגין ודן מרידור - מחוץ לרשימת הליכוד בכנסת הבאה. גם השרים מיקי איתן ואבי דיכטר ישארו מחוץ למשכן. בעוד ותיקי המפלגה נותרו בחוץ, את צמרת הרשימה כבשו הצעירים: עם תחילת הגעת התוצאות התברר כי שר החינוך, גדעון סער, כבש את צמרת הרשימה והגיע למקום הראשון.

למקום השני הגיע השר גלעד ארדן ואת המקום השלישי תפס השר סילבן שלום ואחריו השר ישראל כץ, וח"כ דני דנון. יו"ר הכנסת רובי ריבלין הגיע למקום השישי, ואחריו ברשימה השר בוגי יעלון, ויו"ר הקואליציה, זאב אלקין, שהתברג גם הוא בעשירייה הראשונה וכבש את המקום השמיני. את העשירייה הראשונה סוגרים יריב לוין וח"כ ציפי חוטובלי, האישה הראשונה ברשימה.

את העשירייה השנייה פותח יולי אדלשטיין, ואחריו חיים כץ, מירי רגב, משה פייגלין שנכנס לראשונה לכנסת. שר האוצר, יובל שטייניץ, הגיע למקום ה-15 ואחריו צחי הנגבי, השרה לימור לבנת, ואופיר אקוניס. את רשימת המקומות הריאלים סוגרים גילה גמליאל וכרמל שאמה. מחוץ לרשימה נותרו לאה נס, ציון פניאן, וגם הכלכלן, שלמה מעוז.

מאוכזבי הרשימה שהגיעו לעשירייה השנייה מתעודדים מהעובדה שכפי שהוכיח בבחירות הקודמות נתניהו, המיקום ברשימה אינו משפיע על חלוקת התיקים או התפקידים.

הקלפיות בפריימריז של הליכוד נסגרו אמש בשעה 22:00, לאחר שעד השעה 16:00 נפתחה קלפי אחת במקום שלוש ביהודה ושומרון. אחוז ההצבעה הארצי הגיע לשיא של כל הזמנים: 72,834 איש - 59% מסך המתפקדים, וזאת לאחר הפארסה של אתמול במערכת המחשוב.