העולם הציבורי והעולם העסקי נראים לכאורה שונים: העולם הציבורי אינו נמדד במדדים פיננסיים ובהשאת ערך לבעלי המניות שלו, ולעתים אינו מפתח מערכת מדדי הצלחה אסטרטגיים. ואילו העולם העסקי נמדד ברוב המקרים לפי עמידה ביעדים פיננסיים בלבד. האומנם זהו המצב הרצוי שיבטיח הצלחה לגופים ציבוריים ועסקיים?
במושב "מדדי הצלחה ליישום אסטרטגיה עסקית" שיתקיים בוועידת ישראל לעסקים 2012 של "גלובס", יתייחסו לשאלה זו משתי נקודות מבט - העסקית והציבורית: מהם המדדים הנדרשים למדידת הצלחה אסטרטגית של חברות עסקיות, גופים ציבוריים ומשרדי ממשלה? מדוע ההתייחסות היא בעיקרה למדדים פיננסיים, ובעיקר לטווח הקצר, ואין התייחסות מספקת לפיתוח ראייה אסטרטגית וקביעת מדדי הצלחה אסטרטגיים? מהי נקודת ההשוואה הנדרשת מארגון לבחינת הצלחה אסטרטגית ומהו הבנצ'מרק הנדרש מגוף ציבורי? מהם מדדים מנבאים (Lead indicators) שאינם פיננסיים, ומדוע השימוש בהם כה מצומצם?
במושב ישתתפו פרופ' יוג'ין קנדל, ראש המועצה הלאומית לכלכלה; דורון כהן, מנכ"ל משרד האוצר; ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום; אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על; ודוד ברודט, יו"ר בנק לאומי. המנחה יהיה אודי אהרוני, מנכ"ל להב, ומכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.
***
ועידת ישראל לעסקים 2012, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן " 2013 - לאן?". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל, המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים ובכירי הכלכלה בארץ ובעולם. ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" תתקיים בתאריכים 9-10 בדצמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2012:
http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4281&leadid=376
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.