מחסני חשמל הבטיחה גלקסי S3 ב-2,000 שקל - ושכחה לציין "מיני"

מחסני חשמל פרסמה בעיתון שובר לרכישת גלקסי S3 במחיר מציאה של 2,000 שקל - אך לקוח שהגיע לחנות גילה כי מדובר בדגם המיני ■ הרשת: טעות דפוס

פרסומי רשת מחסני חשמל בעיתונות בימים אלה כוללים שובר מעניין במיוחד לסמארטפון מדגם גלקסי S3. כמובטח במודעה, המביא את גזיר העיתון לחנות יוכל לרכוש במזומן את הדגם האמור במחיר מציאה של 2,000 שקל. "כל הקודם זוכה" צוין במודעה המפתה.

כדי לסבר את האוזן, מחיר גלקסי S3 מתחיל בכ-2,650 שקל ומטפס גם ל-3,000 שקל בחנויות.

ההצעה הזו הובילה את א' לסור לאחד מסניפי הרשת עם המודעה, אלא שרק במעמד הזה התברר כי למעשה מדובר בדגם המיני של גלקסי S3. דגם כזה נמכר ב-2,200 עד 2,500 שקל.

כלומר, אכן יש פה מבצע הוזלה - אבל שונה לחלוטין מזה שמופיע בפרסומים, ושבגינו הגיע הלקוח לחנות. המוכר נימק זאת בכך שמדובר ב"טעות" במודעה.

ומה אומרים ברשת? ממחסני חשמל נמסר בתגובה כי "אנו דוחים מכל וכל את הטענה כי מדובר בהטעיה. בטעות הושמטה בפרסום המילה 'מיני'. כל הנתונים בפרסום, לרבות תמונת המוצר והמפרט הטכני, מתייחסים לדגם גלקסי S3 מיני במדויק.

"בשל הטעות, נאפשר ללקוחות שיהיו מעוניינים בכך לרכוש בתקופת המבצע או את מכשיר הסמסונג גלקסי 3S מיני או את מכשיר הסמסונג גלקסי נקסוס במחיר של 1,999 שקל במקום 2,299 שקל (למכשיר הנקסוס מסך 4.7" שהינו מסך גדול יותר, וכמו כן הינו בעל זיכרון גדול יותר מזה של מכשיר הסמסונג גלאקסי 3S מיני)".