רייטינג שבועי: "מאסטר שף" ו-"The Voice" בפסגה

לא פחות מ-4 משדרים חצו את רף ה-30%, וסדרה של שיאים שנשברו ■ לראשונה זה זמן רב אין נציגות לחדשות 2 בעשירייה הפותחת של טבלת הצפייה

מבט אל הרייטינג העצום של ערוץ 2 בשבוע האחרון, עשוי להשכיח עד כמה עגום מצבה של תעשיית הטלוויזיה בישראל. לא פחות מ-4 משדרים שחצו את רף 30% הצפייה וסדרה של שיאים שנשברו. למרות ההשקה המוצלחת של "The Voice" של רשת, התוכנית "מאסטר שף" של קשת היא עדיין התוכנית הנצפית ביותר בישראל, בכל הקשור לאחוז משקי הבית היהודיים. התוכנית ששודרה ביום ראשון הגיעה ל-36.8% צפייה.

שני הפרקים הראשונים של "The Voice", נעו סביב 35% הצפייה, כאשר פרק הבכורה הגיעה ל-35.5% צפייה. סביר להניח שלולא "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24 שהגיעה השבוע שוב לנתון צפיית שיא בכל פעם שהוצבה מול תוכנית הכישרונות של רשת, מצבה של התוכנית של רשת היה גבוה אף יותר.

במוצ"ש הגיע הרייטינג של גולן בערוץ ששייך לקשת ל-7.2% צפייה.

ועדיין, זה היה שבוע מוצלח ביותר בעבור רשת. "מצב האומה" של ליאור שליין שברה את השיא של עצמה פעמיים השבוע כשבמוצ"ש הגיעה ל-29.4% צפייה. "כלבוטק" נכנסה אף היא אל העשירייה הפותחת עם 24% ו"צחוק מעבודה" הגיעה ל-22.3% בספיישל חנוכה עם כוכבי "חי בלה לה לנד". "חטופים", דרמת סוגה עילית נמצאת בצמרת עם 21.8% צפייה, דומה ל"עובדה", עם נתון יחסית נמוך של 21.8% צפייה.

לראשונה זה זמן רב, אין נציגות לחברת החדשות של ערוץ 2 בעשירייה הפותחת של טבלת הצפייה.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי