עם שלם בקמפיין בחירות; "חרדים בצבא זה לא בשמיים"

במערכת הפוליטית מעריכים כי עם שלם תהיה הפתעת הבחירות הקרובות ■ על פי סקר שהוצג במסיבת העיתונאים שערך מכון רפי סמית, השיבו 7% מכלל הציבור כי בכוונתם להצביע למפלגתו של אמסלם

תחת הסיסמה "בחירה של אמיצים" השיקה היום מפלגת עם שלם את קמפיין הבחירות שלה. במוקד הקמפיין תעמוד סוגיית השיווין בנטל והיא תלווה בשלטי חוצות שישאו את הסיסמה "חרדים בצבא זה לא בשמיים". דגלים אחרים שתניף התנועה הם יהדות מתונה, צדק חברתי וציונות.

במערכת הפוליטית מעריכים כי עם שלם תהיה הפתעת הבחירות הקרובות. על פי סקר שהוצג במסיבת העיתונאים שערך מכון רפי סמית, השיבו 7% מכלל הציבור כי בכוונתם להצביע למפלגתו של אמסלם. עוד נמצא בסקר כי בקרב מצביעי ש"ס, תומכים 43% בדעותיו של אמסלם בנושא שילוב לימודי ליבה במגזר החרדי.

יו"ר עם שלם, חיים אמסלם, הסביר במסיבת עיתונאים שכינס כי הוא הרגיש "תחושת שליחות היסטורית לייצר גשר בין כל חלקי ומגזרי העם, ואת זה נשיג על ידי חזרה ליהדות מתונה שתתקן את העיוותים החברתיים הגדולים שנוצרו כאן בעטיים של גורמים פוליטיים שכבלו במשך שנים את ממשלות ישראל לרצונם בניגוד לדעתו של רוב ככלל ישראל", אמר ברומזו לש"ס, אולם מאוחר יותר אף תקף את ש"ס חזיתית ואמר כי "ש"ס מייצרת את העוני, היא יצרה ציבור שיצטרך את המלגות ואת הצדקות שלה".