מאבק הרוכלים בטיילת אילת מחריף: יפתחו מחר בשביתת רעב

מאיר תורג'מן, מנהיג מטה המאבק, החליט יחד עם פעילים נוספים לפתוח בשביתת רעב מול משרדו של שר הפנים, יקב החלטת ביהמ"ש לפנות את הרוכלים

בהמשך לקביעת בית המשפט ממשיכים בעלי הדוכנים במאבק נגד הפינוי. לאחר שאתמול (א') החל ועד הפעולה לחלק מנשרים הקוראים לציבור הרחב לתמוך במאבקם, החליטו היום (ב') מאיר תורג'מן, מנהיג מטה המאבק, ואיתו פעילים נוספים לעלות הערב לירושלים ולפתוח מחר (ג') בבוקר בשביתת רעב אל מול משרדו של שר הפנים אלי ישי.

מאיר תורג'מן: "אני פונה ללב של שר הפנים אלי ישי. ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי, הפעיל כנגדנו מכבש לחצים וערכאות שונות של בתי משפט, כולל פקידי משרד הפנים, על מנת לפנות אותנו מהטיילת - מאותם מיקומים שראש העיר הקודם, גבי קדוש, ביקש מאיתנו להציב בהם דוכנים במטרה להחיות אותה לרווחת התיירים ולסלק משם גורמים עבריינים שפשטו במקום, וכך אכן עשינו. כעת, ראש העיר הנוכחי, משיקולים זרים ומאינטרסים של בעלי עניין נדל"ני בעיר, דאג להוציא כנגדנו החלטות בתי משפט לפיהן עלינו לפנות את הדוכנים שלנו. בעניין זה ערערנו לביהמ"ש העליון, באמצעות עו"ד יעקב ויינרוט".

תורג'מן הוסיף: "מטרת שביתת הרעב היא לסיים את המשבר מההיבט האנושי. אנו, כמאתיים משפחות אילתיות ותיקות, ניאלץ ב-15 בינואר לפנות את עצמנו ממקורות פרנסתנו. כל שאנו מבקשים הוא פיתרון ראוי - החלפת הדוכנים לכאלה העומדים בתקנים ובדרישות. המפתחות לפיתרון נמצאות בידיו של ראש העיר אילת, שפועל כלפינו באטימות לב. אנו בטוחים כי התערבות שר הפנים תביא לסיום המשבר באופן מיידי. לחילופין, אם שר הפנים לא יתערב בנושא הבוער הנ"ל אנו נאלץ לעזוב את אילת למקומות אחרים, תוך חוסר ודאות מדאיג לגבי עתידנו הכלכלי והמשפחתי".