סימן לדאגה? "מפלצת האופציות" ג'ון נאג'אריאן יצא מהשוק

מומחה האופציות החליט לסגור את הפוזיציות ו"לשבת על הגדר" ■ נאג'אריאן טוען כי קיימת סבירות גבוהה שארה"ב תיפול מהצוק הפיסקלי ■ מייק מרפי, מנהל השקעות ב-Rosecliff Capital, החליט לגדר את השקעותיו במקום לסגור פוזיציות

אומנם הרפובליקאים והדמוקרטים צפויים לחדש היום (ו') את המו"מ על המצוק הפיסקלי, אך הסבירות שכלכלת ארה"ב תיפול מהצוק עדיין גבוהה, כך טוען מומחה האופציות והבעלים של חברת OptionMonster, ג'ון נאג'ריאן בראיון ל-CNBC. נאג'אריאן החליט לנקוט משנה זהירות, ולסגור את כל הפוזיציות שלו בשוק ו"לשבת על הגדר".

"בפעם הראשונה ב-31 השנים שבהם אני פועל בשוק, סגרתי את כל הפוזיציות שלי", הוא אמר. "אני לא רואה סיבה לאופטימיות, או לפתוח אסטרטגיות שורט". נאג'ריאן אמר כי הוא לא מאמין שיימצא פיתרון של הרגע האחרון לצוק הפיסקלי.

"אני סבור שלכל היותר יימצא פיתרון קטן שיידחה את הקץ", הוא טען והוסיף שלדעתו ארה"ב צועדת לקראת הורדת דירוג נוספת בפברואר.

נאג'אריאן הוא לא היחיד שהחליט לשבת על הגדר ולחכות שחוסר הוודאות ייקטן. גם ג'וש בראון, אנליסט מחברת Fusion Analytics טען שהוא סגר כמעט את כל הפוזיציות הפתוחות שלו. "הגדלנו את כמות המזומנים שלנו אך לא יצאנו לגמרי מהשוק", הוא אמר. "עבור מרבית המשקיעים זוהי תקופה של 'גרבג' טיים', והאטמוספירה הזו לא מתאימה לי".

לעומת זאת, מייק מרפי, מנהל השקעות ב-Rosecliff Capital, החליט לגדר את השקעותיו במקום לסגור פוזיציות. "אנו ממשיכים עם הפוזיציות לווח ארוך שלנו והוספנו פוזיציות הגנתיות", הוא טען.