קבוצת המגזינים Hearst מדווחת על 800 אלף מנויי דיגיטל משלמים

המהלך הדיגיטלי של קבוצת המגזינים Hearst, המוציאה לאור של "קוסמופוליטן", "ELLE" ו-"Esquire", מסתמן כהצלחה

המהלך הדיגיטלי של קבוצת המגזינים Hearst, המוציאה לאור עיתונים כמו "קוסמופוליטן", "ELLE" ו-"Esquire", מסתמן כהצלחה: הקבוצה סיימה את 2012 עם 800 אלף מנויים דיגיטליים משלמים בארה"ב.

נשיא הקבוצה, דיוויד קארי, שבישר על ההישג לעובדי הקבוצה, טען כי מדובר בנתון הגבוה ביותר בתעשיית המדיה האמריקאית.

קארי ציין במכתב לעובדים כי לאחר שנתיים של השקעות - מספר המנויים מניב לראשונה רווחים לחברה. יתרה מזאת, לדבריו, 80% מהמנויים הם קוראים חדשים של מגזיני Hearst הדיגיטליים, ורמת המעורבות שלהם (Engagment) דומה או גבוהה יותר מזו של קוראי מגזיני הפרינט.

עוד עולה כי מספר הגולשים הייחודיים לאתרי המגזינים השונים בקבוצה זינק ב-30% במהלך השנה החולפת.

בונים על האייפד מיני

על אף שמדובר בהישג מכובד, באתר AdAge מציינים כי Hearst פספסה את היעד שהציב קארי בנובמבר 2011 ושוב בינואר 2012, לפיו הקבוצה תגיע למיליון מנויים דיגיטליים עד סוף 2012.

קארי אמר לאתר כי החברה עדיין מרוצה מההישג, על אף שלא הגיעו ליעד המבוקש. "כשנקבתי ביעד של מיליון מנויים, היינו באזור 300 אלף מנויים, ועל אף שידעתי שמדובר במאמץ רציני, זה היה המספר הנכון והיעד האגרסיבי לנקוב בו", הסביר קארי.

קארי בונה לא מעט על האייפד מיני כמכשיר שיכול בהחלט להצעיד את מספר המנויים קדימה. "מדובר במכשיר שבמיוחד נשים אוהבות, כי הוא נכנס לתוך הארנק שלהן, ולכן אנחנו בונים על המשך הצמיחה", הוסיף קארי.

האסטרטגיה שליוותה את קבוצת Hearst לאורך הדרך, והיא זו שכנראה גם הביאה להצלחה בזירה הדיגיטלית, היא הפצת המגזינים בכל הדרכים האפשריות.

כך, את המגזינים של Hearst ניתן לרכוש דרך הפלטפורמות אייטיונס, אמזון, Nook, Zinio ו-Next Issue Media, והם זמינים בכל המכשירים הדיגיטליים, בהם אייפד, אנדרואיד טאבלט, קינדל ו-Nook.