מגזין סוף השבוע של אתר מאקו חוגג שנה

במאקו מציינים כי מגזין "m" הביא לעלייה של 7% בגלישה באתר בסופי השבוע

מגזין סוף השבוע של אתר מאקו מבית זכיינית ערוץ 2 קשת מציין 52 גיליונות לפעילותו. המגזין, בשם m, הושק בפברואר אשתקד כסוג של תחרות מול עיתוני סוף השבוע של המהדורות המודפסות, ובראשם "ידיעות אחרונות".

המגזין אמנם יציין את השנה הרשמית רק בתחילת פברואר, אך צוות המגזין כבר עמל על 52 גיליונות שבועיים - לאור העובדה כי הופקו גיליונות כפולים בראש השנה, יום כיפור וסוכות.

בשונה מכתבות רגילות במאקו, המגזין הציג עיצוב שונה, שעמוד הבית שלו נראה מעט כמו עמוד שער של עיתון מודפס. יתרה מזאת, במאקו שמו דגש על כתבות רוחב ועומק, ארוכות מאלה שאתרי חדשות באינטרנט מעלים בדרך-כלל.

עם צוות הכותבים של המגזין נמנים קובי אריאלי, אביב לביא, גל אוחובסקי, רוגל אלפר, אורית נבון, אביעד קיסוס ואחרים.

על-פי נתוני ועדת המדרוג לגלישה באינטרנט, מספר הגולשים האמיתיים (Real Users) הממוצע למגזין m של מאקו עומד על 250 אלף גולשים בחודש, בעוד זמן השהייה הממוצע לגולש עומד על 11 דקות בחודש. במאקו מציינים כי המגזין הביא לעלייה של 7% בנתוני הגלישה באתר בסופי השבוע במהלך השנה הראשונה.

בין הכתבות הבולטות שעלו במגזין: כתבת על תעשיית גניבות הסמארטפונים בישראל, כיצד תכנן ראאד עטאר שעמד מאחורי חטיפת שליט לחטוף חייל נוסף, חשיפת עדות בלעדית של קורבן נוסף בפרשת הרב מוטי אילון ועוד.

"זיהינו צורך של הגולשים שרוצים לקרוא דברים יותר מעמיקים, יותר ארוכים, סיפורים יותר עיתונאיים", מסבירה עורכת מגזין m, יפית פרץ. "החלטנו ללכת על זה, להפוך את זה למשהו יותר מאוגד, לקרוא לזה מגזין ולתת יותר השקעה ברמת הסיפורים. להביא דברים שלא מביישים גם מגזין פרינט".

מגזין הסופ
 מגזין הסופ