רייטינג שבועי: "מאסטר שף" של קשת בראש עם כ-39%

"The Voice" נחלשה מעט השבוע, אך רשת רשמה השקה מוצלחת ל"כלוב הזהב"

התוכנית "מאסטר שף" ממשיכה להיות השליטה הבלתי מעורערת של טבלת הרייטינג. ריאליטי הבישול של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיך להוביל את הטבלה גם השבוע, עם 39% ו-39.2% לשני משדרי התוכנית השבוע.

"The Voice" של רשת חזקה אף היא אך נחלשת מעט - ככל הנראה כתוצאה מהמעבר הבעייתי בפורמט, עם השלמת הנבחרות של המנטורים ודעיכתו של חלק האודישן העיוור האהוד על הקהל. מדובר בחולשה של הפורמט הזכורה גם מהעונה הראשונה של התוכנית בארץ ומהפקות מקבילות ברחבי העולם. במוצ"ש מגיע הפורמט ל-35.9%, ומוקדם יותר בשבוע הוא עומד על 31.2%.

רשת יכולה להתגאות גם בתוכנית "מצב האומה" שנשארה על המסך, לא בזכות אלא למרות מנהליה, והניבה 25% ו-26.2% בשני המשדרים השבוע.

"כלוב הזהב", פורמט השעשועון החדש של רשת, מגיע ביום שישי ל-23.7% צפייה טובים, והתוכנית "פסיכו" ששודרה אחר-כך עומדת על 18%.

נתון גבוה במיוחד למשדרי החדשות השבוע. חדשות השבת עם דני קושמרו מגיעה ל-25.3% צפייה, ואילו ממוצע הצפייה השבועי של המהדורה המרכזית של חדשות 2 עמד על 24.1% גבוהים. "אולפן שישי" של חדשות 2 עמדה על 20%, לעומת "יומן" עם אילה חסון בערוץ 1, שהגיעה ל-6.9% צפייה - בערך פי 3 מהנתון של ערוץ 10 באותה השעה.

תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" של קשת נחלשת לעומת פרק ההשקה שלה ויורדת מתחת לקו 30% ומתייצבת על 29.1% צפייה. "עובדה", גם היא של קשת, מגיעה בתחקיר על גומא אגאייר ל-26.3% צפייה.

"בחירות אישיות", התוכנית החדשה של יעקב אילון, עומדת על 17.4% צפייה.

רייטינג
 רייטינג