הממונה אישר את רכישת כמעט חינם ע"י יינות ביתן

הרכישה תתבצע לפי שווי של 350 מיליון שקל ■ עסקת הענק בענף רשתות השיווק הופכת את רשת יינון ביתן לרשת השלישית בגודלה בישראל

3 חודשים אחרי החתימה, עסקת הענק בתחום רשתות השיווק יוצאת לדרך: ל"גלובס" נודע כי הממונה על ההגבלים העסקיים, דיויד גילה, אישר את רכישת רשת מחסני כמעט חינם שבשליטת האחים עדי ורני צים לידי רשת יינות ביתן שבבעלות הזוג נחום ונורית ביתן.

הרכישה תתבצע לפי שווי של 350 מיליון שקל.

הממונה התנה את העסקה בכך שסניף מחסני כמעט חינם באלפי-מנשה לא ייכלל בעסקה ויימכר בנפרד לגורם אחר.

כעת צפויה חברת צים שיווק , המחזיקה ברשת מחסני כמעט חינם, להימחק מהבורסה ולהתמזג עם רשת יינות ביתן, שתהפוך עם השלמת העסקה לרשת בעלת מחזור מכירות שנתי של כ-3 מיליארד שקל.