את ההצלחות שרשם עם רשת כמעט חינם ועם חברת המרכזים המסחריים הנושאת את שמו, מבקש רני צים לשחזר גם בתחום הפיננסים, והוא מתמודד בימים אלה על רכישת נכסים בפסגות • צים: "אנו בונים עסקים גדולים ואמינים שישיאו ערך רב, ואני משקיע את כל כולי בחברות האלה"
יינות ביתן רכשה את רשת השיווק מהאחים צים לפי שווי של 350 מיליון שקל ב-2013 • בית המשפט המחוזי בבאר שבע דחה את הערעור של הרשת לגבי גובה שומת המס שהוצא על הרכישה
צים פנה לדמויות מפתח בענף וביקש לגבש צוות תאורטי של מנהלים מענף הקמעונאות שינהלו את הרשת אם המהלך יצא לפועל • בסופו של דבר לא הגיש הצעה
התנהלותה המקרטעת של הנפקת צים סנטרס מזכירה מאוד את מה שקרה לאחים צים ב-2010 עם הנפקת כמעט חינם
רני צים, הבעלים של צים סנטרס המחזיקה במרכזי קניות ברחבי הארץ, מקדם הנפקה לפי שווי של 300 מיליון שקל ■ מדובר בסיבוב השני של צים בבורסה בת"א, לאחר שהנפיק יחד עם אחיו את רשת כמעט חינם בשנת 2010
רני צים הקים עם אחיו עדי את רשת כמעט חינם כשהיה בן 24, וכשמכר אותה היו לה 37 סניפים, מחזור שנתי של 1.3 מיליארד שקל ורווח תפעולי של 46 מיליון שקל ■ ראיון
רמי לוי? "התקשורת ממליכה מלכים, והתקשורת הורגת אותם" ■ רני צים, לשעבר מבעלי כמעט חינם והיום הבעלים של צים סנטרס, מנתח את הטלטלות בענף
בעלי יינות ביתן מתייחסים לראשונה לרכישת רשת כמעט חינם, ומשיקים סניף ראשון בפורמט שוק חדשני
ספק גדול: "שם המשחק זה לא להרוויח על האשראי, אלא לא להיות חשוף מול הרשת יותר מדי" ■ יינות ביתן: "שינינו את שיטת ההתחשבנות מול הספקים"
השניים ביצעו השקעות בחברה בהיקף מצרפי של מיליוני שקלים בודדים, והפכו בימים האחרונים לבעלי עניין בה
שופרסל הוזילה מגוון מוצרים בעשרות אחוזים, בתגובה למבצעים של כמעט חינם-יינות ביתן במודיעין, פתח-תקווה וקריית אתא ■ רמי לוי הגיב בהוזלה נוספת: הוזיל את הסלמון הקפוא ל-19.90 שקל לק"ג ואת האבטיח ל-1.99 שקלים לק"ג
במקביל משיקה מחדש 3 סניפים משופצים של רשת כמעט חינם, ויוצאת במהלך שיווקי שבו היא מזמינה לקוחות לארוחה של חברת קייטרינג בסניף מודיעין
התחרות: בסניפי כמעט חינם שרכשה לאחרונה יינות ביתן במודיעין, ירקונים-פתח-תקווה וקריית אתא ■ המתחרה רמי לוי נאלץ לחתוך מחירים: "אוריד את המחיר למבצע של המתחרה או מתחת" ■ צפו בטבלת המחירים
חברת השחר העולה הפסיקה לספק את שוקולד השחר לרשתות יינות ביתן ומחסני כמעט חינם ■ ברשתות נערכים עם רכישות באמצעות סיטונאים
פער של כמעט 50% מפריד בין סל המוצרים הזול לפסח שנמצא בסניף רמי לוי בתלפיות שבירושלים, לבין סל זהה בחצי חינם בחולון - כך לפי בדיקת המרכז למחקרים צרכניים עבור "גלובס" ■ פערים גדולים נמצאו במחירי הירקות והעוף
"לתושבי ערד אין היום מקום ראוי לצרוך מותגים. הם מאושרים שנפתח מרכז כזה"
אלטשולר שחםיינות ביתן נדל"ן מניבערעורפסגותרני ציםרשות המסיםשומות מסשוק ההון