שופרסל מצטרפת לקרב המחיר: שניצל ב-15 שקל לק"ג

שופרסל הוזילה מגוון מוצרים בעשרות אחוזים, בתגובה למבצעים של כמעט חינם-יינות ביתן במודיעין, פתח-תקווה וקריית אתא ■ רמי לוי הגיב בהוזלה נוספת: הוזיל את הסלמון הקפוא ל-19.90 שקל לק"ג ואת האבטיח ל-1.99 שקלים לק"ג

רשת שופרסל מצטרפת למלחמת המחירים עליה הכריזה רשת יינות ביתן. היום (ג') הוזילה שופרסל מגוון של מוצרים בעשרות אחוזים, במטרה לתת מענה למבצעי המכירה האגרסיביים שהחלה לבצע יינות ביתן בסניפי רשת מחסני כמעט חינם (הנמצאת בבעלותה) בערים מודיעין, פתח-תקווה (ירקונים) וקריית אתא.

שופרסל השוותה את מחיר קילו שניצל טרי, שנמכר ב-15 שקל - המחיר שבו הוא נמכר ביינות ביתן, בכמעט חינם וברמי לוי; והורידה את מחיר חזה עוף בשקל אחד פחות למחיר של 13.99 שקל לקילו.

בניסיון לתת מענה למבצע של כמעט חינם שבו מוכרת הרשת 4 ק"ג סלמון טרי ב-100 שקל, הורידה שופרסל את מחירי הדגים הקפואים. כך למשל, מחיר הסלמון הקפוא ירד מ-64.99 שקל למחיר של 39.99 שקל.

יחד עם זאת, בניגוד לרמי לוי שהוריד את מחירי כל המוצרים הנמכרים במבצעי רצפה ברשת כמעט חינם, שופרסל נמנעה מהפחתה במחיר של אותם מוצרים, למרות הפער הגבוה במחיר. כך נשמר המחיר הגבוה יחסית של ויטמינצ'יק, ביסלי גדול, חטיפי דגנים של תלמה ועוד.

נראה כי שופרסל מבקשת לתת מענה בקטגוריה הזו במיוחד לצרכן, בתקווה שלמרות המענה הלא מלא, היא תצליח לשמר את קהל לקוחותיה.

בשעה זו נרשמת תנועה ערה במיוחד בעיר מודיעין: תנועה דלילה במיוחד בסניף מגה בול, תנועה בינונית בסניף שופרסל דיל ותנועה ערה בסניף רמי לוי שיווק השקמה.

חשוב לציין כי יום שלישי הוא יום חלש יחסית במכירות, ועיקר השפעת התחרות החדשה ניתן יהיה לראות החל ממחר (ד'), יום שמסמן את תחילת הקניות בסוף השבוע.

הוזלה נוספת ברמי לוי

רמי לוי ניסה היום הורדה נוספת במחירי המוצרים, בניסיון לתת ערך גבוה יותר מההצעות של רשת מחסני כמעט חינם.

כך למשל, מחיר האבטיח בסניף רמי לוי, שרק אתמול (ב') עמד על 2.99 שקלים לק"ג, ירד היום ל-1.99 שקלים בלבד, בהגבלה של עד 8 ק"ג - בזמן שבמחסני כמעט חינם ההגבלה היא עד 3 ק"ג בלבד.

רמי לוי, בצורה קיצונית יותר משופרסל, הוזיל את הסלמון הקפוא ל-19.90 שקל לק"ג, בהגבלה של עד 2 ק"ג.

רמי לוי שומר במקביל על מחירים נמוכים בירקות, שחלקם הושוו למחירים של רשת כמעט חינם, ובחלק מהירקות לוי אף זול יותר.