הרב עובדיה יוסף שוחרר לביתו מביה"ח - מצבו הוגדר טוב

(עדכון) - אלי ישי: האירוע המוחי שעבר הרב עובדיה - בגלל גיוס החרדים ■ הצוות הרפואי שטיפל ברב יוסף דיווח כי במהלך הלילה חל שיפור במצבו הרפואי, לאחר שסבל מאירוע מוחי קל

הרב עובדיה יוסף, המנהיג הרוחני של מפלגת ש"ס, שוחרר הבוקר מבית החולים לביתו. מצבו הוגדר טוב, והוא ימשיך להיות תחת מעקביו רופאיו. הצוות הרפואי שטיפל ברב יוסף דיווח כי במהלך הלילה חל שיפור במצבו הרפואי, לאחר שסבל מאירוע מוחי קל. אולם לשר הפנים אבחנה אחרת לסיבות למצבו הרפואי של הרב. "הרב חרד בעקבות סכנת גיוסם של בני הישיבות" - אמר ישי לאתר האינטרנט "בחדרי חרדים".

שר הפנים ישי, שהגיע אתמול עם הרב אריה דרעי לבית החולים הדסה עין כרם, סיפר כי החליט להגיע למקום מיד כששמע על ההחלטה לפנותו. "צעדתי רגלית לבית החולים כדי לשהות לצד מיטתו של הרב", סיפר ישי. במקביל דווח כי ישי הסביר את מצבו הרפואי של הרב בניסיונות להביא לגיוסם של בני הישיבות. "הרב שאל במהלך הלילה 'מה יהיה עליהם?'", סיפר ישי.

מוקדם יותר דווח האתר "כיכר השבת", כי חל שיפור במצבו הבריאותי של הרב, וכי רופאיו הביעו אופטימיות באשר לתהליך החלמתו. עם זאת, הצוות הרפואי החליט להשאירו בבית החולים בכדי למנוע החמרה במצבו.

בסביבתו של הרב סיפרו ל"כיכר השבת" כי כאשר ניסה אחד הרופאים לאבחן את זיכרונו של הרב, נענה בתשובה מחויכת במיוחד. "תתחיל שורה במילה ש"ס, ואני אמשיך ותראה שאני זוכר". ענה הרב. הרופא מצידו לא נשאר חייב ואמר כי "מעולם לא הצבעתי לש"ס, אך הפעם אני מוכן לעשות זאת".