השיחה: איזו תוצאה השיג אילן טוביהו בתחרות איש הברזל?

מי הם אנשי העסקים שהדרימו כדי להשתתף בתחרות איש הברזל? ■ מי חגגו במסעדת עלמה עם אוצר האמנות תומאס רום? ■ וגם: מי הגיעו למסיבת ההפתעה של אלירן ברדוגו?

עם אור ראשון, הוזנקה בשישי האחרון תחרות "ישראמן סמסונג"- תחרות "איש הברזל" של ישראל באילת. התחרות מדורגת בין 10 התחרויות האתגריות ביותר בעולם וכוללת, במרחק המלא, 3.8 ק"מ של שחייה, 180 ק"מ של רכיבת אופניים ו-42.2 ק"מ (מרתון) של ריצה. זוהי השנה השנייה שסמסונג ישראל נותנת את החסות הראשית לתחרות ובכך נוהגת כמו החברה האם סמסונג העולמית שנותנת חסות לאירועי ספורט ברחבי העולם, כמו גם לאולימפיאדה.

ניר ברק, די אס צ'וי, חצי מרתון אילת 2013 / צילום: אתר שוונג
 ניר ברק, די אס צ'וי, חצי מרתון אילת 2013 / צילום: אתר שוונג

ניר ברק ודי אס צ'וי

די אס צ'וי, המנכ"ל הקוריאני של סמסונג ישראל, הגיע לאילת כדי לברך את המתמודדים ולאחל להם בהצלחה. מזג האוויר לא היה אידיאלי והמשתתפים נאלצו להיאבק ברוחות עזות. דבקו במטרה: ניר ברק מנכ"ל האתר "שוונג" שסיים חצי מרתון במקצה שלשות ב-02:08:30; גבי אטל מנכ"ל חברת זניט מדיה מקבוצת פובליסיס שסיים חצי מרתון במקצה שלשות ב-01:52:08; ברק פלצ'י מנהל נוברטיס אונקולוגיה שסיים את מקצה איש הברזל המלא ב-15:53:36.

ארז ברית, חצי איש ברזל אילת 2013 / צילום: אתר שוונג
 ארז ברית, חצי איש ברזל אילת 2013 / צילום: אתר שוונג

ארז ברית

במקצה חצי איש ברזל השתתפו: אילן טוביהו משנה למנכ"ל רשת (07:34:46); דרור בוקצ'ין מנכ"ל מובייל טלקום (10:11:57); אבנר קז יו"ר קבוצת מאיר (07:22:34); רועי אורן מנכ"ל AOL ישראל (07:01:50); רוני בירם מנכ"ל אקסלנס לשעבר (7:32 שעות); רן גרודצ קי מנהל קרן בראשית (06:52:41); אייל שרצקי הבעלים של חברת איתוראן (06:47:29); וארז ברית מנכ"ל בית ההשקעות טנדם קפיטל (06:07:32). בערב שבת ניתן היה להבחין בחלק ממשתתפי התחרות שעוד נותרה בהם אנרגיה שיצאו לבלות ברחבי העיר.

רום חוגג אצל שטראוס

בעוד שבניו-יורק הטמפרטורות מתחת לאפס, בתל-אביב שומרים על טמפרטורה חמימה ונעימה. אולי זו הסיבה שתומאס רום, אוצר אומנות ישראלי שמתגורר כיום בניו-יורק, בחר לחגוג את יום הולדתו דווקא כאן במזרח התיכון.

תומאס רום, משה פטרבורג, יום הולדת לתומאס רום / צילום: יוסי כהן
 תומאס רום, משה פטרבורג, יום הולדת לתומאס רום / צילום: יוסי כהן

תומאס רום ומשה פטרבורג

רום, שהתברג בשוק המיתוג והפרסום העולמי, בין היתר באמצעות חיבור עולם האמנות לעולם האופנה והקשרים החברתיים והמקצועיים שיצר, אירח את חבריו בחמישי בערב למסיבה על גג מלון הבוטיק עלמה הממוקם ברחוב יבנה במרכז תל-אביב. בין הנוכחים במסיבה ניתן היה לראות את בעלי המלון עירית שטראוס ועדי וציפי שטראוס, אנדרו חורש, שוני רבנאי, הילה ורני רהב, משה (פטר) פטרבורג, רז'ין גנזי, הצלם רון קדמי, זאביק דרור, דורון ספיר ועוד.

לוצאטו מארחים

עשרות ידידי ובוגרי אוניברסיטת בן-גוריון התכנסו בחמישי בלילה בביתם של ד"ר אתי וכפיר לוצאטו ביישוב עומר, כדי להשיק את ערב ידידי האוניברסיטה בישראל. בעלי הבית המארחים הם שניהם בוגרים של אוניברסיטת בן-גוריון ונענו ברצון ליוזמה של נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' רבקה כרמי, לארח ערב מסוג זה.

רבה כרמי, אלי אללוף, אתי לוצאטו, ערב ידידי אוניברסיטת בן גוריון / צילום: יואב גלאי
 רבה כרמי, אלי אללוף, אתי לוצאטו, ערב ידידי אוניברסיטת בן גוריון / צילום: יואב גלאי

רבקה כרמי, אלי אללוף ואתי לוצאטו

אל החצר עם עמדות הכיבוד העשיר הגיחו בזה אחר זה אלוף (מיל') יואב גלנט ורעייתו קלודין, המשנה למנכ"ל כיל אשר גרינבאום ורעייתו אירית, סגן יו"ר קרן סקט"א-רש"י אלי אללוף ורעייתו, סמנכ"ל מכתשים אגן אלי אברמוב, הסמנכ"לים של תרכובות ברום עופר ליפשיץ ועידו ליליאן, עמוס דרורי סגן נשיא האוניברסיטה לקשרי חוץ, ופיני בדש ראש מועצת עומר ורעייתו יונה. אחרי שלגמו, אכלו והתמנגלו פנו המוזמנים לסלון הבית ושמעו דברי פתיחה מפיה של פרופ' כרמי שדיברה על הישגיה המדעיים המרשימים של האוניברסיטה הזוכים להערכה בעולם כולו. כמו כן נהנו האורחים מהרצאתו של חבר הסגל של האוניברסיטה פרופ' זכי שלום.

ברדוגו מופתע

מפיק האירועים אלירן ברדוגו, מי שרגיל להיות בצד שמפיק מסיבות הפתעה, הופתע בעצמו בשישי האחרון. רעייתו, אורית ברדוגו, ודנה קורן המפיקה הראשית במשרדו, ארגנו לכבודו מסיבה רבת משתתפים לציון יום הולדתו ה-39. המוזמנים הרבים הגיעו אל מועדון ה"טילור מייד" בשישי בצהריים וצעקו סורפרייז לברדוגו המופתע.

אורית ואלירן ברדוגו, אורן רווח, מסיבת הפתעה לאלירן ברדוגו / צילום: יוסי כהן
 אורית ואלירן ברדוגו, אורן רווח, מסיבת הפתעה לאלירן ברדוגו / צילום: יוסי כהן

אורית ואלירן ברדוגו עם אורן רווח

נהנו מקוקטייל וקבלת שבת מלווה במוזיקת ג'אז ברזילאית: ארז אלוביץ' שהגיע רכוב על אופנוע, מוטי אלמליח, אלון אלרואי, איציק המל, אריה זייף, אורן רווח, יואב פלאטו-שרון, ליאון צימן, בכור צבאן, קרן נהרי ותמיר גילת, רני רהב, ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו, השף אביב משה, גדי סוקניק, רוני שאטן, עופרה וישראל רייף, איילת נחמיאס ורבין, רוני מאנה, אלון קסטיאל שהגיע רכוב על האופניים הירוקים של פרויקט תל-אופן, נדב שצר ועוד.

רפאל מזמינה חברות

יפית רפאל, מנכ"לית מרכזי "רונית רפאל - מדע היופי", אירחה בשישי חברות ולקוחות להקרנת הבכורה של סרטה החדש של ברברה סטרייסנד, "אמא מלווה". מדובר בקומדיה שמספרת על איש מכירות צעיר (סת רוגן) היוצא עם אימו (ברברה סטרייסנד) למסע מכירות ברחבי ארצות-הברית, ובדרך הם עוברים סיטואציות מצחיקות ונקודות מפנה פתאומיות. הגיעו לצפות לפני כולם: עדינה חכם מנכ"לית אנגלו סכסון, רותי בריק מבעלי דנשר, מיכאלה ברקו, דליה מזור, ענת חפץ, אירינה שלמור אשת יחסי הציבור של הרשת, רחל מישורי, חוה ביטרמן, נעמי שומר רעייתו של אבי שומר מנכ"ל רשת "צומת ספרים", נאוה דיסנצ'יק ועוד.

אירינה שלמור לינוי בר גפן ג'ודי ניר-מוזס יפית רפאל / צילום: אביב חופי
 אירינה שלמור לינוי בר גפן ג'ודי ניר-מוזס יפית רפאל / צילום: אביב חופי

אירינה שלמור, לינוי בר-גפן, ג'ודי ניר-מוזס ויפית רפאל