מחזיקי האג"ח בפלאזה סנטרס מתנגדים לחלוקת הדיבידנד

נציגות מחזיקי האג"ח שלחה מכתב לזיסר בו היא טענה כי אלביט הדמיה (חברת האם) מאלצת (לכאורה שלא כדין) את פלאזה סנטר לחלק דיבידנד של כ-30 מיליון אירו כדי לשרת את האינטרסים המידיים של בעל השליטה

מחזיקי האג"ח של פלאזה סנטרס, החברה בת של אלביט הדמיה , בבעלותו של איש העסקים מוטי זיסר מתנגדים לחלוקת הדיבידנד נוכח מצבה הפיננסי הרעוע של החברה, כך עולה ממכתב ששלחו הערב (ד') לזיסר.

מחזיקי האג"ח טוענים כי אלביט הדמיה עושה "ניסיון פסול וחמור על מנת לאלץ את פלאזה לחלק דיבידנד - לכאורה שלא כדין, באופן פסול בחוסר תום לב קיצוני, תוך הפרה של מצגים והתחייבויות, שניתנו ודווחו לציבור המשקיעים". זאת, כך הם טוענים, כדי "לשרת אינטרסים מידיים צרים וזרים של בעל השליטה, ובמיוחד של מרדכי זיסר".

מחזיקי האג"ח טוענים עוד כי הדיבידנד ששיעורו עומד על כ-30 מיליון אירו אינו מהותי ביחס לכלל החובות של אלביט וכי הוא מיועד ברובו לאחד הבנקים שהעמיד אשראי לחברה, כך שחלוקתו עלולה לפגוע "באופן חמור ובלתי הפיך לא רק בפלאזה ובמחזיקי האג"ח אלא גם באלביט עצמה".

מחזיקי האג"ח מבקשים להדגיש כי מצבה הפיננסי של אלביט הדמיה, שחייבת להם בין היתר כ-2.1 מיליארד שקל, וכן מצבה הפינננסי של פלאזה החייבת כ-1.3 מיליארד שקל למחזיקי האג"ח, אינו מאפשר חלוקת דיבידנד.