מלונות רימונים: מועדון חברים חדש בהשקעה של 2 מיליון שקל

ההצטרפות למועדון, שיעניק הנחות קבועות ומשתנות, כרוכה בתשלום של 300 שקל לשנתיים

רשת מלונות רימונים מקבוצת הכשרת היישוב משיקה מועדון חברים חדש, "מועדון הרימון", בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

ההצטרפות למועדון כרוכה בתשלום של 300 שקל לשנתיים. החברות במועדון היא משפחתית (ילדים עד גיל 21) ומתחדשת ללא עלות נוספת במקרה שחבר המועדון שהה לפחות 3 לילות באחד מ-10 מלונות הרשת בתקופת חברותו.

במעמד ההצטרפות, חברי המועדון יוכלו ליהנות מהנחה של 15% בשהייה ראשונה באחד המלונות וכן לקבל תיק חוף במתנה. כמו כן, החברים ייהנו מהנחות משתנות וקבועות, כמו הנחה קבועה של 12% בכל הזמנת חופשה מהשהייה השנייה; 20% הנחה קבועה על תוספת מחיר לסוויטות וחדרים משודרגים; 3% הנחה נוספת על מחירים מוזלים שיינתנו במסגרת מבצעים מיוחדים שייעשו בשיתופי-פעולה עם חברות אשראי בהנחה מקסימלית של 15%; וכן תשורה קבועה שיקבל חבר המועדון לחדרו ביום ההגעה.

בנוסף, "הטבת אקסטרות": הנחה של 12% בצריכת מזון ומשקאות ושירותי ספא. כמו כן, ייהנו חברי המועדון מהטבת יום הולדת ויום נישואים (לתקופה של חודש). הטבת יום הולדת: עיסוי שוודי בן 45 דקות לשוהים במלונות בהנחה של 25% ממחיר החדר הקבוע במחירון; הטבת יום נישואים: חבר המועדון ובן זוגו יקבלו שי לרגל יום נישואיהם. בשני האירועים יוכלו חברי המועדון ליהנות גם מ-12% הנחה על מחיר החדר.

לדברי ערן קויאטק, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, "הקמת מועדון החברים הינה מהלך אסטרטגי של הרשת, שנועד לחזק את הקשר עם אורחי המלונות באופן שוטף, להגביר את נאמנותם ולחשוף אותם לשאר מלונות הרשת באמצעות העצמת חוויית החופשה. שמנו דגש על היחס האישי, ולכן כל חבר מועדון מקבל את מספר הנייד של מנהלת המועדון ומוזמן לפנות אליה בכל פנייה, בכל עת".