בר רפאלי על הפרסומת: "אין בי חרטה, ג'סי נשקן מעולה"

התקשורת בארה"ב לא מפסיקה לעסוק בפרסומת השערורייתית שתשודר בסופרבול ■ בארה"ב מזועזעים: "זה לא צריך להיות בטלוויזיה, כמה שילמו לה?"

בר רפאלי לא מתחרטת על הפרסומת השערורייתית ל"גו דדי", בה התנשקה עם ג'סי היימן, חנון ממושקף העובד כמהנדס בחברה לכאורה. התקשורת האמריקנית לא מפסיקה לעסוק בפרסומת שתשודר הלילה (א') במשחק הסופרבול, ובתוכנית "NBC's Today" התראיינו רפאלי והיימן ודיברו על הפרסומת.

האם "גו דדי" הלכה רחוק מדי? האם הפרסומת הזו סקסית מדי בשביל הטלוויזיה? החברה טוענת כי צנזרה נשיקה לוהטת יותר בין רפאלי להיימן, כלומר יש שתי גרסאות לפרסומת: האחת עם צילום תקריב של הנשיקה הצרפתית הלוהטת - וגרסה מעודנת יותר.

בתוכנית "NBC's Today" נשאלו עוברי אורח בארה"ב האם מדובר בפרסומת שניתן לשדרה בטלוויזיה, או שמא יש לאסור זאת. אותם אנשים נראו מזועזעים כשהראו להם את הפרסומת והגיבו באומרם: "בוודאי שזה לא צריך להיות בטלוויזיה... זה מגעיל... כמה שילמו לה על זה?"

כמה טייקים נדרשו כדי לצלם את הפרסומת? היימן, ששיחק בעבר כניצב בסרטים כגון "אמריקן פאי 2" ו"ספיידרמן", הסביר: "אני לא זוכר. זו הייתה חוויה מדהימה. היו יותר מ-45 טייקים. זה לא היה בכוונה, פשוט רציתי לעשות את זה מושלם ככל האפשר".

רפאלי נשאלה האם היא היססה והאם היא מתחרטת, וענתה: "זה מצחיק, כי היה לי חלום מוזר שכל החברים שלי מודעים לו. תמיד רציתי ללכת למועדון, לבחור בחנון שלא הייתי שמה לב אליו בחיים - ולנשק אותו ליד כולם. אין בי חרטה".

כאשר רפאלי נשאלה על ה"כישורים" של היימן, היא אמרה: "אמרתי לו שהוא נשקן מעולה מאוד מאוד". מגיש התוכנית העיר להיימן כי "במקומך לא הייתי מבקש בכלל תשלום על הפרסומת".

אגב, את הפרסומת צילמו באותו אולפן בו צולם הסרט "פסיכו".