לבני: עוד אין סיכום על כניסה לקואליציה, זה לא מובן מאליו

לבני: "התנועה איננה מובן מאליו ושלא ייקחו את התנועה כמובן מאליו. המובן מאליו היחידי זה שרק התנועה תוכל להוביל משא ומתן אמין ואפקטיבי ובהעדר זה - הדגל יורם מהאופוזיציה"

יו"ר התנועה, ח"כ ציפי לבני, אמרה היום כי צוותי המשא ומתן של הליכוד ביתנו ושל התנועה עדיין לא הגיעו לסיכומים על הצטרפותה לממשלה.

"התנועה איננה מובן מאליו ושלא ייקחו את התנועה כמובן מאליו. המובן מאליו היחידי זה שרק התנועה תוכל להוביל משא ומתן אמין ואפקטיבי ובהעדר זה - הדגל יורם מהאופוזיציה. אין שום סיכום בשלב זה, ההחלטות שלנו יהיו ענייניות", אמרה לבני בפתח ישיבת סיעת התנועה היום בכנסת. הישיבה הוקדשה לנושא השיוויון בנטל שמוביל אלעזר שטרן ולחוק זכויות חברתיות של עמיר פרץ.

"התנועה מנהלת משא ומתן בשקט, בצורה אחראית, בלי ספינים, בלי לגזור קופונים ובלי לתדרך. המחויבות שלנו לתהליך המדיני היא לא תאורטית. לא נסתפק במילים יפות אלא בתכנים. בהובלה וממקום כזה שיאפשר הובלה בתמיכת ראש ממשלה", המשיכה לבני.

"שמעתי הרבה מדברים על "עץ התאנה" ועל העלים שלו. המבחן שלנו הוא אם אפשר להוציא פרי מדיני. זה יהיה המבחן המרכזי אם נהיה בחוץ או בפנים ועל הפרי הזה נבחן בעתיד. לפני מספר שבועות בקשנו את אמון הציבור כשאנחנו מניפים דגל אחד גבוה מעל האחרים והתחייבנו להיאבק למען התהליך המדיני. אמרנו מעל כל שלט חוצות שהתנועה היחידה שתאבק למען התהליך המדיני וזה מה שאנחנו עושים גם היום במסגרת מומ הקואליציוני. בעיננו זהו הדבר החשוב ביותר".