בוננזת הביוטק הבאה? בנק השקעות: פרולור תזנק בכ-60%

בנק ההשקעות לדנברג טלמן פרסם סקירה מקיפה על פרולוק יום לאחר שהורמון הגדילה של החברה, ה-hGH-CTP הוגדר כ"תרופת יתום" באירופה ■ בבנק ההשקעות העניקו לחברה מחיר יעד של 8 דולרים למניה

האם פרולור תהיה בוננזת הביוטק הבאה? לפי בנק ההשקעות לדנברג טלמן המניה מתקדמת בצעדי ענק להיות חברת ביוטק מובילה ולכן מעניק לה מחיר יעד של 8 דולרים, המשקף לה פוטנציאל לאפסייד של כ-60%.

בנק ההשקעות פרסם את הסקירה יום לאחר שהורמון הגדילה של החברה, ה-hGH-CTPהוגדר כ"תרופת יתום" באירופה. המשמעות - החברה תזכה ל-10 שנות בלעדיות בשיווק המוצר באירופה. התוצאות מאפשרות לחברה להמשיך בניסוי שלב 2 למתן הורמון גדילה לילדים וניסוי שלב 3 במתון המוצר למבוגרים שיש להם חוסר בהורמון זה.

בלדנברג טלמן טוענים כי החברה ממשיכה לפתח את טכנולוגיית ה-CTP בתוכניות אחרות. לאחרונה השלימה החברה ניסויים קליניים ראשוניים בהורמון ה-FVIIa-CTP, לטיפול בחולי המופיליה. בנוסף, הם מציינים כי לדעתם התרופה שמפתחת פרולור תהיה יעילה יותר מהתרופות המתחרות כגון, Novoseven .

לכן, בנק ההשקעות מעניק לפרולור המלצת קנייה ומחיר יעד של 8 דולרים למניה. קרי, אפסייד של כ-60% על מחיר הסגירה של המניה ביום שישי, 5.04 דולרים.