פובליסיס ישראל זכה בתקציב הפרסום של מוזיאון ת"א

למרות שהיקף התקציב אינו גדול, ניגשו למכרז 10 משרדי פרסום

משרד הפרסום פובליסיס ישראל זכה במכרז על תקציב הפרסום של מוזיאון תל-אביב - כך נודע ל"גלובס".

היקף התקציב אינו גדול, כ-2 מיליון שקל לשנה במחירים ריאליים, אך נחשב יוקרתי. קודם לכן טיפל בתקציב משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער.

מוזיאון תל-אביב נחשב למפרסם קטן מאוד אך זה לא הרתיע כמות לא מבוטלת של משרדים - עשרה במספר - לגלות בו עניין ולהתמודד עליו. מדובר בעיקר במשרדים בינוניים או קטנים בהם LEAD, דחף, רגב-קויצקי, פוגל-אוגילבי, פובליסיס, דרורי-שלומי, נקסט-אין, בריקמן ודובצקי-זקס-אוברוצקי.

המתמודדים נדרשו לעמוד בתנאי סף הכוללים סך תקציבי פרסום של לא פחות מ-40 מיליון שקל ב-3 השנים האחרונות ומצבת כוח-אדם קבועה של לא פחות מ-20 עובדים.

בשלב הראשון נדרשו המשרדים להציג תיק עבודות שכלל קמפיין מסחרי וקמפיין תדמיתי, וכן הצעה מסחרית. בשלב השני נדרשו המשרדים לפרזנטציה קריאטיבית.

התהליך ארך מספר חודשים, זאת למרות שההתקשרות אמורה להיות לשנתיים בלבד.