איתות טכני: הביטו על התמונה הכללית והישארו דוביים

מקנייל קוריי, המנתח הטכני של בנק אוף אמריקה-מריל לינץ', שלח מזכר פסימי במיוחד ללקוחות הבנק ■ קורי סבור כי הגל השורי נמצא בסיומו וכעת יגיע גל מימושים ■ אחד האיתותים: הנכסים המסוכנים באירופה כבר התחילו לרדת

בעוד המדדים המובילים בוול סטריט טיפסו בשבועות האחרונים לשיאים שלא נראו שנים, חרף מפלס החששות הגבוה, מקנייל קוריי, המנתח הטכני של בנק אוף אמריקה-מריל לינץ', פותח את שבוע המסחר בארה"ב במזכר פסימי במיוחד שהוא שולח ללקוחות בנק ההשקעות.

קוריי סבור כי הראלי בשווקים, שהגיע לאחר גל המימושים המהותי הראשון מאז תחילת השנה, הוא זמני ויגרור אחריו גל דובי ארוך. קורי טוען כי איתות לכך ניתן לקבל מהנכסים המסוכנים כגון הנכסים האירופים והאג"ח של מדינות הפריפריה באירופה, שהתחילו לרדת כבר לפני מספר ימים.

"בעוד הראיות השונות בשווקים מזהירות אותנו מפני פוטנציאל לסיכון גבוה בארה"ב, אל תסיטו את המבט מהתמונה הכללית", מצהיר קורי שמוסיף וטוען כי הגל השורי נמצא בשלב הסופי שלו.

המנתח הטכני של בנק אוף אמריקה מבסס את הטענה שלו על מחירי החוזים על הדלק (RBOB) וכן על סנטימנט השוק (DSI). שניהם, כך הוא טוען,חופפים לרמות השיא של הטווחים הבינוניים בגל השורי. מבחינה היסטורית זהו איתות דובי מובהק.