מניית הערב: חברת ביוטק שחתמה על הסכם ומזנקת בכ-60%

החברה גם פרסמה דוחות פושרים לרבעון הרביעי של 2012, לפיהם הפסידה החברה 3 מיליון דולר או 0.06 סנט למניה ■ החברה הודיעה כי רשת בתי המרקחת Kerr Drug תתחיל לשווק את התרופה שהיא פיתחה

חברת הפארמה אקורה (סימול: ACUR) פרסמה הערב (ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2012 ולשנה כולה. החברה דיווחה על הפסד נקי של 3 מיליון דולר או 0.06 סנט למניה (בדילול מלא) בהשוואה להפסד של 1.6 מיליון דולר או 0.03 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

בסיום הרבעון הרביעי קופת המזומנים של החברה עמדה על 27.4 מיליון דולר ללא כל חובות לטווח הארוך. כמו לחברה כלל לא היו הכנסות, בהשוואה להכנסות של 20.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

אז מדוע מניית החברה בכל זאת מזנקת? במקביל לפרסום הדוחות הפושרים החברה הודיעה כי רשת בתי המרקחת Kerr Drug תתחיל לשווק את תרופת ה-Nexafed, תרופה לטיפול בגודש באף שהחברה פיתחה.

אקורה נסחרת לפי שווי שוק של כ-152 מיליון דולר כאשר מחזור המסחר הממוצע שלה ב-3 החודשים האחרונים עמד על כ-530 אלף מניות. אולם לאחר ההודעה של החברה, המניה מזנקת בכ-60% ומחזור המסחר עומד בזמן כתיבת שורות אלה על כ-7 מיליון מניות.