שטראוס: "הצרכן הישראלי של אחרי המחאה החברתית שונה"

יו"ר קבוצת שטראוס בראיון בלעדי ל"תוכנית חיסכון": "אנו בשטראוס רחוקים מלהגיד שהשנה זה יתוקן, זה חלק מהיעדים שלנו" ■ "ההאטה היא משהו שאי-אפשר להתחמק ממנו, התכוננו לתקופה הזו"

"יש פער חד משמעי בשוויון ההזדמנויות. האשמה היא בעיקר על מקבלי ההחלטות. גם בשטראוס אין שוויון בהנהלה. אם זו איזו נחמה, אנחנו יותר טובים ממה שקורה בשוק. אחרי 6 שנים של פעילות אינטנסיבית אנחנו יודעים לומר איפה הבעיות. אבל רחוקים מלהגיד שהשנה זה יתוקן, זה חלק מהיעדים שלנו", כך אמרה היום (ד') עפרה שטראוס בראיון בלעדי ל"תכנית חיסכון".

יו"ר קבוצת שטראוס התייחסה גם לההאטה במשק ואמרה: "ההאטה היא משהו שאי אפשר להתחמק ממנו, גם בעולם. חלק מזה הוא תולדה של דברים שכבר קורים. הציפייה היא לעתיד, יש חשש. ההאטה בצמיחה היא חלק מזה".

עוד הוסיפה כי "הצרכן הישראלי של אחרי המחאה החברתית הוא בהחלט שונה. הוא מברר יותר - מחירים, איכות - וכל הזמן מתקשר איתנו. התכוננו לתקופה הזאת, אנחנו בתקופה של פוסט".

"גם כאזרחית, גם כצרכנית, גם כמי שעומדת בראש ארגון חברתי - הצבענו עבור שינוי. שוויון בנטל ובהזדמנויות, מאחלת לממשלה שתעמוד במשימה. אני אהיה חלק מהשינוי הזה, הציפייה היא לשינוי לטובה", סיכמה.