כועסים: שרי ש"ס החרימו את ישיבת הממשלה האחרונה

נתניהו הודה לשרי ממשלתו היוצאת על "העבודה המצוינת שלהם במהלך ארבע השנים האחרונות" ■ נתניהו: "אלה היו ארבע שנים של עשייה רצופה, של הצבת יעדים והשגת יעדים; ההישגים הם רבים, הם חובקי עולם"

לקראת סיום מלאכת הרכבת הממשלה החדשה, התכנסה היום (א') הממשלה לישיבתה האחרונה. ארבעת שרי ש"ס שלא יהיו חלק מהממשלה הבאה לא הופיעו לישיבה. "ככל הנראה זו תהיה הישיבה האחרונה של הממשלה הזו", אמר נתניהו בפתח ישיבה והודה להם על "העבודה המצוינת שלהם במהלך ארבע השנים האחרונות".

נתניהו סיכם את הקדנציה החולפת ואמר כי "אלה היו ארבע שנים של עשייה רצופה, של הצבת יעדים והשגת יעדים. אני חושב שבפרספקטיבה של זמן, הממשלה הזו תיזכר כאחת הממשלות שהשיגה יותר הישגים כמעט מכל ממשלה אחרת בתולדות מדינת ישראל".

לדברי ראש הממשלה, "ההישגים הם רבים, הם חובקי עולם. אני חושב שאנחנו הבאנו את מדינת ישראל למצב שהיא בטוחה יותר, משגשגת יותר, מתקדמת יותר בכל התחומים שעסקנו בהם".

נתניהו התייחס בדבריו לממשלה הבאה שתקום ואמר כי המטלה הראשונה שלה היא "להביא את המדינה למצב טוב יותר ממה שקיבלנו אותה, ואין ספק שכך הדבר. אבל את זה עשינו בשעה שהעולם מסביבנו משתנה לרעה, המצב האזורי משתנה לרעה, הכלכלה העולמית מיטלטלת, איננה מתייצבת, ומדינת ישראל, במובן הזה, נמצאת במצב טוב יותר".

ראש הממשלה מנה את האתגרים העומדים לפתחה של הממשלה ואמר כי "יש לנו עדיין אתגרים גדולים מאוד לפנינו כמובן, בהורדת יוקר המחייה והדיור, שוויון בנטל, ומעל הכל, באתגרים הביטחוניים הכבירים, אין מילה אחרת, האתגרים הביטחוניים הכבירים שהולכים ונערמים סביבנו, ואנחנו נצטרך כמובן לטפל בזה בממשלה הבאה. אני מצפה ששרי הממשלה הבאה ייקחו דוגמה מהעשייה שלכם, של השרים והשרות, סגני השרים, סגניות השרים. העבודה שלהם היא הדוגמה לממשלה הבאה ואם נפעל באותה התמקדות, באותו פעולה גם בממשלה הבאה, אני בטוח שנוכל לגבור על כל האתגרים שעומדים בפנינו".